שירות גרוע!!!!!< |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נתחיל בשירות הלקוחות, שלדעתי, לא מתואם, לא מקצועי, לא מיומן ולא אדיב:
במשך של למעלה מ 25 (!!!) ימים שאנו רודפים אחרי איקאה בגלל פגם שהתגלה בהובלת מוצר שנרכש ב-4.7.12 מסניף נתניה, ורק לאחרונה אולי נזכה להניח את הגולל על הסיוט שעברנו בגלל איקאה.
נמשיך בשירות ההובלות החסר אחריות ושירות הלקוחות שלהם שגם הוא לדעתי לא אדיב, לא מיומן, ולא מקצועי וחסר תיאום בין הנציגים למובילים.
היום 29.7.12 הגיע המוצר אך אשתי הייתה בעבודה ואני חזרתי הרוג מעייפות ממשמרת לילה ועוד בצום (ט' באב) ובמקום לנסות להתקשר אל כל המספרים שיש המוביל התקשר רק אלי. ועוד בשעה שמונה בבוקר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ללמוד מאיקאה העולמית מהו שירות לקוחות אמין ונאמן ללקוחותיו. ורצוי למצוא חברת הובלות אחרת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|