קניית מוצר עם חלק חסר ושירות לקוחות לא מסייע |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שבוע (26/7) קניתי באיקאה נתניה בסיס מיטה. ב 29/7 ניסיתי להרכיב אותו וראיתי כי אחד הקרשים חסר. בבוקר למחרת התקשרתי למוקד שירות הלקוחות וביקשתי שישלחו לי את החלק החסר הבייתה. בהתחלה הנציגה (אתי) ביקשה ממני להגיע לסניף, ניסיתי להסביר לה שאין לי אפשרות להגיע כי אין לי רכב (ללא רכב מדובר במסע של יום שלם הלוך וחזור בתחבורה ציבורית שיעלה כמאה שקלים לפחות). לאחר ויכוח היא אמרה לי לשלוח תמונות של המוצר ונציג יחזור אליי תוך 24 שעות (ואז נציג אחר יצטרך לחזור אליי לוידוא פרטים תוך עוד 24 שעות וכן הלאה יעברו הימים). אמרתי לה שאין צורך לשלוח תמונות כי אני יודעת בדיוק איזה חלק חסר. שוב ויכוח, ואז היא הסכימה "ברוב טובה" לקחת ממני פרטים ואמרה שנציג יחזור אליי תוך 24 שעות. ניסיון לדבר עם מנהל או אחמ"ש (כפי שקבוע בחוק בישראל), נענו בשלילה 'אם את רוצה לדבר איתם תגיעי לסניף' הייתה התשובה המתחכמת שלה (לאחר שהסברתי לה שאין לי אפשרות להגיע לשם). יום למחרת ענתה לי סיוון וכששאלתי אותה מה ההתקדמות בנושא היא אמרה לי שאמורים לחזור אליי תוך 48 שעות ולא 24 כפי שנאמר לי. שוב ביקשתי אחמש ושוב נעניתי בשלילה. היא העבירה אותי חזרה לאתי שאמרה לי שאני צריכה להחזיר את המוצר הפגום ויביאו לי חדש. ניסיתי להסביר לה שהמוצר כבר יותר מורכב ממפורק וכבר שמתי בו כמאה ברגים, לא הגיוני לפרק את כל זה עכשיו וגם לא ביקשתי מוצר חדש, רק את החלק החסר כפי שמגיע לי! שוב ויכוח, ואז היא אמרה שתנסה לשלוח את זה בדואר שליחים, היא לא יודעת מתי והיא תחזור אליי. אני כבר יומיים ממתינה לתשובה ממנה ואין מענה. יש לציין כי זו פאשלה שלהם- הם שכחו לשים בקרטון את הקרש, אז למה אני נאלצת לעבור את מסכת הייסורים הזו? בנוסף היות ואני לא יכולה להרכיב את המיטה אני ישנה על הרצפה כבר מיום ראשון. למה זה מגיע לי?
|
שישלחו לי הבייתה את החלק החסר, או שיזכו אותי על הקנייה ויקחו אותה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|