|
|
|
|
|
|
פירסום מטעה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום המצוין קנינו בחברת איקאה מספר רהיטים ביניהם ספה דו מושבית.שילמנו עבורה 2650ש"ח.כאשר הסתכלנו בחוברת הופיע שם מחיר הנמוך ב-1000 ש"ח מהמחיר ששילמנו למעשה.לאחר שפנינו אליהם פניה טלפונית נאמר לנו שאנחנו יכולים להחזיר את המוצר וזאת לאחר ששילמנו דמי הובלה והרכבה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|