|
|
|
|
|
|
קבלת ציוד פגום בהובלה והזמנה באינטרנט |
נושא התלונה: |
יום שישי 19 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הזמנת רכישה באינטרנט באתר שלהם |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שיתי פעם ראשונה הזמנה באינטרנט מאיקאה- רכשתי מס' פריטים לחדר עבודה- שולחן, שידה, ארוניות...היום יום שישי אחרי שבוע של המתנה הגיעו המובילים עם ההזמנה- כאשר פתחנו את הדברים כדי להתחיל להרכיב- גילינו לאכזבתנו שהפלטה של השולחן היתה כולה שרוטה- בשריטות לאורך כל השולחן- דבר שלא ניתן היה לפספס או שלא לראות-יש לציין שהפלטה הגיעה לא באריזה המקורית, כל השאר הגיעו ללא הברגים-כך שלא ניתן היה לחבר ולהרכיב לפחות את הדברים האחרים!
וזאת לאחר שאתה משלם 250 שח להובלה ועוד 31 שח עבור השירות.....
|
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|