פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת ציוד פגום בהובלה והזמנה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הזמנת רכישה באינטרנט באתר שלהם כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שיתי פעם ראשונה הזמנה באינטרנט מאיקאה- רכשתי מס' פריטים לחדר עבודה- שולחן, שידה, ארוניות...היום יום שישי אחרי שבוע של המתנה הגיעו המובילים עם ההזמנה- כאשר פתחנו את הדברים כדי להתחיל להרכיב- גילינו לאכזבתנו שהפלטה של השולחן היתה כולה שרוטה- בשריטות לאורך כל השולחן- דבר שלא ניתן היה לפספס או שלא לראות-יש לציין שהפלטה הגיעה לא באריזה המקורית, כל השאר הגיעו ללא הברגים-כך שלא ניתן היה לחבר ולהרכיב לפחות את הדברים האחרים!

וזאת לאחר שאתה משלם 250 שח להובלה ועוד 31 שח עבור השירות.....






איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה