פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה באתר האינטרנט נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת, ה27 אוק' 12, בבוקר, נכנסתי לאתר של איקאה על מנת לבדוק האם ישנם במלאי 2 מוצרים. קולבים מסוג BUMERANG ומראה TRENSUM. משהיה רשום שהם נמצאים במלאי ב2 הסניפים, ואף מיקום האיסוף וכו' החלטתי לנסוע במיוחד. כשהגעתי לא מצאתי את המוצרים ופניתי לכמה וכמה מוכרים בחנות שכולם אמרו לי שהמוצר אינו במלאי וכנראה אזל. חשבתי שאולי הוא אזל שהייתי בדרך. חזרתי הביתה אחרי בזבוז זמן של שעות ודלק. כשהגעתי הביתה נכנסתי שוב למחשב ולמרבה ההפתעה המוצרים עדיין רשומים כבמלאי. מייד פניתי לשירות הלקוחות במייל והתשובה שלהם הגיעה היום, טלפונית, וכל מה שהם אמרו זה שהם מצטערים. ציינתי בפני מי ששוחחה עימי שזה ממש הטעית הציבור, כי הם מעוניינים שאני אבוא לחנות במטרה אחת ועל הדרך אשוטט בחנות ואקנה עוד דברים (מה שלא עשיתי) ושחוץ מזה שבזבזתי כסף על נסיעה לראשון לציון הלוך חזור, גם שרפתי חצי יום שבת והייתי יכול פשוט לקנות את הדברים במקום אחר. היא אמרה שהיא תעביר בקשה למחשוב שיבדקו את הטעות. שאמרתי לה שאני מבקש שיחזרו אלי ויסבירו לי חמה יש כזרת טעות, הרי זה מוציא את כל הטעם מלרשום באתר אם יש מוצר במלאי או אין. היא אמרה שהם לא יחזרו אלי ושהתשובה הרשמית שלהם היא שהם מצטערים.
בזבוז כסף ועלבון סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה