פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פלמחים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של איקאה.
באוגוסט 2012 רכשתי כמה מוצרים ובינהם קניתי רגליים למיטה שהזמנתי
לבסוף התברר שמידות המיטה לא מתאימות למזרן שיש לי בבית ולא רכשתי את המיטה. ומכיוון שהייתי די עסוקה לא היה באפשרותי להגיע לחנות ולהחזיר את הרגליים
לאחר כשלושה חודשים כשהזדמן לי הגעתי לחנות עם הרגליים למיטה ארוזות, אך הפקידה לא רצתה להחליף לי
יש לציין שלא מצאתי את הקבלה, אך מכיוון שרכשתי את המוצר בכרטיס אשראי, לא תהיה בעיה לבדוק
אך האחראי הבהיר לי שאחרי 90 יום לא מחליפים מוצר שלא נמכר יותר
אני נעלבתי מהשירות והשארתי את הרגלים בחנות ללא תמורה כספית .
אני אומנם הפסדתי 50 שח אבל איקאה הפסידה לקוחה, כי אני יותר לא אכנס לחנות הזאת
לקוחה מאוכזבת ופגועה

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה