פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים - לא אקנה יותר באיקאה!!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 1 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/5/12 רכשנו מטבח מחברת איקאה עם משטח עבודה מעץ (בוטצ'ר) מס. הזמנה 5010144. יש לציין שהמטבח לא הורכב עד לחודש יולי.
בזמן המכירה נפגשנו עם נציגה באגף המטבחים שהיא זו שיעצה לנו איך להרכיב את המטבח ואיך לנצל את המקום הכי טוב שאפשר. בהמלצתה גם רכשנו את סוג הארונות והבוצ'ר.
מיד עם רכישתו רכשנו גם קופסת חומר מיוחד לשימון וטיפול במשטח העבודה כפי שהמליצה לנו מוכרת המטבחים וכמובן שביצענו את צביעת המשטח במשך מס. פעמים רב בדיוק עפ"י ההנחיות.
המטבח היה בשימוש מחודש ספטמבר ועד היום בלבד !. בזמן קצר זה המשטח החל להתבקע,כתמי עובש שחורים החלו להופיע , כל המשטח החל להתעגל ובלי כל קשר לכך החלו גם ברגי הקישור בין דפנות המטבח להתרופף בצד השני של המטבח. רצ"ב תמונות המתארות את הליקויים .
בתאריך 3/12/12 פנינו לשרות הלקוחות של איקאה קודם בטלפון ולאחר מכן במייל בצרוף תמונות ונענינו באותו היום ע"י אליסה נציגת איקאה בשלילה מוחלטת לשלוח נציג איקאה לבדוק את הבלאי הבלתי סביר .
כל הניסיונות להסביר לה שביצענו את כל מה שנאמר לנו לגבי הטיפול בחומר , שהמטבח בשימוש זמן קצר בלבד , שיש גם ליקויים נוספים שאינם קשורים למשטח העבודה ,שזה לא סביר שמשטח עבודה למטבח אמור להתבלות בצורה כזו לאחר זמן כה קצר של שימוש וכן שהוא לא בא במגע עם מים לא עזרו ואליסה בשלה :
זו בעיה שלכם , לא יכולה לעזור , לא שולחת נציג .
התשובות המזלזלות באינטליגנציה של הלקוחות כל כך טובים שלהם (אנו קונים באופן קבוע באיקאה) לא מקובלות עלינו כלל . הטיפול העלוב בתלונה מוצדקת כל כך לא מתאים לגוף בסדר גודל של איקאה .
אנו ביקשנו והתעקשנו שיגיע נציג לראות את הנזק כדי להתרשם מקרוב אחר כל הליקויים שציינו והמופיעים בתמונות המצורפות בזה .
כמובן שגם הפעם התשובה היתה חד משמעית לא נגיע - יש להוסיף שגם שוחחנו עם המנהלת שקוראים לה לירז וגם היא זלזלה בנו ואפחלו התווכחה שהארונות שהולכים להיפרד הם באותו צד של העובש - לא הייתה מוכנה להקשיב בכלל. זה פשוט אבסורד אם הם היו מגיעים היו רואים שזה כלל לא קשור ומו שציינתי לא באותו צד של המטבח
אנו דורשים לקבל רק את מה שמגיע לנו מטבח לשימוש ביתי רגיל . בנוסף כאשר רכשנו את המכשיר נתנו לנו אחריות של 3 שנים.


דבר נוסף שהוא לא פחות חשוב שההובלה וההרכבה נעשו על ידי חברת איקאה בתשלום נוסף.



כספי סוג הנזק :
החלפת או תיקון המטבח פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה