|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות ובזבוז זמן |
נושא התלונה: |
יום שישי 10 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
איקאה נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום - מתאריך 10.5 אני מנסה לקבוע פגישה מול מחלקת מטבחים אני ובעלי ביקר ו 5 פעמיים ואנחנו מגיעים מחיפה עם 2 הילדים - ראינו מטבח אחריי שלקחנו מידות פניתי לאחראית משמרת שלא היתה נחמדה כלל ולא רצתה לעניק שרות מלבד הסבר שעליי לפנות לקבוע פגישה - ציינתי כי פניתי לאתר ולא חוזרים אליי דיברתי עם כמה נציגות - לימור אורלי כולם אמרו לי שיש מקום רק ב 22.5 בזמן שציינתי שבתאריך הזה אני נכנסת לדירה היום 7.5 דיברתי עם ספיר צוות אורלי אמרתי לה שאני מאוד רוצה לרכוש מטבח שאני כבר סגורה עליו רק לבצע הזמנה - היא ציינה כי אין מקום ושארגיש מטבח במקום אחר - אמרתי לה המטבח שאני רוצה עולה 30.000 ₪ חוץ מהזמנה של 2 חדרי ילדים - היא פשוט היתה כמו רובוט אמרה שאין לה מקום ביקשתי אם יכולה לחזור אליי מחר לאחר שתבדוק היא סירבה ואמרה שהיא לא מוציאה שיחות ללקוחות ---- הטלפון שלי 0547412020 גלית
|
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|