פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בחנות IKEA נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי יותר מחצי שנה גיליתי חיוב כפול בסך 475 ₪ בחשבונית של IKEA, בידי קבלה שבה מופיעה מראה (מאוד גדולה) שהוקלדה פעמים ברצף. בשירות הלקוחות של IKEA נאמר לי שלא ניתן לעשות דבר כיוון של- IKEA אין תיעוד של המלאי או צילומים של מצלמות מתקופה זו (האם זה הגיוני?). ביקשתי להתייחס למקרה שלי כאל מקרה חריג, כיוון שמדובר בסכום גבוה והטעות היא טעות של IKEA, אך קיבלתי סירוב. נכון שלא בדקנו את הקבלה מוקדם יותר, אך האם זו סיבה שלא נקבל את כספנו חזרה אם לא קיבלנו את המוצר ששילמנו עליו (בגלל טעות הקופאית)? האם זה הגיוני שבעלי ואני המצאנו את הסיפור הזה כמעט שנה אחרי הקניה? יש לציין, כי מעולם לא הגשנו תביעות מהסוג הזה, אבל אנחנו לא רוצים להיות פריירים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה