|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשקנינו מטבח באיקאה נאמר לנו בידי המוכרת שכדאי שנקח תוספת של שיש מהמטוחנן כדי שלא יהיה לנו חוסר והשיש שישאר נוכל לקבל עליו החזר כספי. לפני חודש יצרתי קשר עם איקאה ונאמר לי ליצור קשר שוב בעוד שבוע בגלל ספירת מלאי לאחר שבוע נאמר לי שיצרו איתי קשר בעוד שבועיים שוב פעם בגלל שהחברה עושה ספירת מלאי כל חודש . מאז יצרתי קשר עם שרות לקוחות הרבה פעמים וכל פעם אומרים לי שיחזרו אלי ולא חוזרים אלי אומרים לי שמישהי בשם אורטל צריכה לחזור אלי כבר כמה ימים והיחס שאני מקבלת זה התעלמות מוחלטת מה כבר לקוח שרכש מטבח מאיקאה צריך לעשות להתחנן לשירות ? ??
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|