פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
קלם מירית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת התאריך 6.7.13 ביצעתי אצלכם רכישה גדולה מאוד של כמה פריטים והם: מיטה, 2 שידות ליד המיטה וכוננית ספרים לסלון,

בנוסף לכך הזמנתי גם הובלה והרכבה .

ביום ראשון למחרת המובילים הגיעו לביתי וכבר אז ראיתי שכמה מהאריזות פתוחות וחלק מהמיטה מתחכך עם הריצפה הסבתי את תשומת ליבם אבל לא ממש היה איכפת להם בנוסף לא הסכמתי לחתום על קבלת הסחורה .

השארתי את האריזות כך בחדר סגור והמתנתי להרכבה שבוע נוסף .

המרכיב המדהים ששמו איתן הגיע לביתי ביום ראשון 14.7 להרכבה ואחרי ההרכבה שמתי לב שאכן השפיץ של המיטה מחוספס (מהגרירה על הריצפה של הסחורה כמובן)

כמובן שהכתובת היתה על הקיר כי צפיתי זאת מראש .

התקשרתי מיד לשירות הלקוחות והם אמרו לי שאם זה סימן קטנטן לשים טיפקס וכך עשיתי אבל זה לא נראה טוב בכל זאת .

בנוסף שמתי לב שהמיטה גדולה יותר מהמזרון שלי (זה כבר בעיה שלי כמובן)

סהרורית מכל הנושא נסעתי מגבעתיים לאיקאה בנתניה באותו יום (14.7) שם טופלתי ע"י נציג והמנהלת ששמה נטלי והיא הציעה לי להחזיר את המיטה (בגלל גודל המזרון והפגם במיטה)

אופציה אחת שציינה היא להחזיר את המיטה בכלל ואז יורידו לי פחת של 30 אחוז ואופציה נוספת זיכוי ולקנות מיטה אחרת אצלכם .

בנוסף ציינה שאם אחליט להשיאר את המיטה אצלי אז אצלם את הפגם ואשלח לכם תמונה - וכך אני עושה עכשיו

אנא טפלו בבעיה במהירות מכיוון שמוצר פגום (מדובר רק בגב המיטה) בנוסף כבר הפסדתי 2 ימי עבודה (להובלה ולהרכבה)

מצורפות 3 תמונות להמחשה
ו סוג הנזק :
החלפת גב המידה במידית והרכבה בלי לבזבז יום עבודה נוסף פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה