פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע , ומשלוח באיחור רב . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס זיכרון Memory Stick Micro (M2) 1GB לפאלפון ביום רביעי , יום ראשון התקשרתי לראות מה קורה אם המשלוח והבטיחו לי אישית שהמשלוח יגיע אלי הביתה כבר ביום שלישי , התקשרתי ביום שלישי ואמרו שיש בעיות עם המשלוח , שאלתי כמה יעלה לבטל את המשלוח , רק שאלתי , והוא אמר שהוא יברר והוא יתקשר אלי בחזרה תוך שעה , כבר הגיע הלילה וצלצול אחד הוא לא נתן אפילו , לא התקשר בחזרה , למחרת אני רואה במעקב שביטלו את ההזמנה , התקשרתי והם אמרו שאם יחזירו את ההזמנה לטיפול . ושאלו אולי אני רוצה לקנות כרטיס אחר של 2 גיג'ה יותר גדול ולהוסיף 135 שקל ! זה חוצפה מה לא רק שמאחרים במשלוח כבר שבוע וכמה ימים . כמה אפשר ? פעם אחרונה שאני מתכוון להזמין משם , ועוד רציתי לקנות משם מחשב ! ! אני מקווה שעוד השנה אני יקבל את המשלוח :) ויותר אני לא קונה שם .
בזבוז זמן , עוגמת נפש , וכספית . סוג הנזק :
במקום להמציא תירוצים להודות בפאשלה שלהם , שילחו לי פיצוי של כרטיס אחר ולא אצטרך להוסיף עוד כסף עליו ! פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה