פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים מחיר מלא בלי לשלוח סחורה כלל נושא התלונה:
סתוי יועד שם/כינוי:
‏יום שני ‏23 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיסריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מוצר באינטרנט, כעבור יומיים(!) ביטלתי את ההזמנה כי רציתי מוצר אחר.
החברה שיתפה פעולה עם הביטול אך סירבה לשלוח לי אישור בכתב (אפילו לא דוא"ל) על ביטול ההזמנה. כעבור מספר ימים חוייבתי בכרטיס האשראי במחיר מלא כולל משלוח מבלי שנשלח אליי דבר.
כעת הם מסרבים לזכות אותי וטוענים שאני יכול לקבל רק זיכוי עבור קנייה אחרת בחנות, במילים אחרות: מחזיקים את הכסף שלי בן ערובה ומכריחים אותי לקנות אצלם בסכום המדובר.
כבר קניתי מחשב במקום אחר, אני לא צריך מהם כלום, רק את כספי בחזרה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא מכיוון שלא התבצעה שום עיסקה פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה