פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיות לא תקינות ברכישה עם מחשב הכולל צורב - כסף לא הוחזר ומדיה נמסרה לחברה ולא הוחזרה נושא התלונה:
כהן עודד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏נובמבר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך (לא ידוע) הגעתי לחברת פנדה על-מנת לקנות רכיבי מחשב, ישבתי עם איש מכירות (ערן) אשר הפגין ידע רב ורצינות וקיבלתי את דעתו לגבי הרכיבים שהמליץ לי לרכוש.
בין הרכיבים רכשתי צורב DVD, ובנוסף ביקשתי גם מדיות לצריבה. מדיה מסוג DVD-RW (לכתיבה חוזרת) ו-4 מדיות מסוג DVD-R (לכתיבה חד פעמית).
לאור העובדה שלא כל המוצרים היו זמינים בחנות באופן מיידי, קיבלתי את המדיות והובטח לי שהצורב יגיע תוך כשבועיים.
כאשר הגיע הצורב, התקנתי אותו במחשב ופתחתי את אחת המדיות לצריבה כדי לנסות לצרוב וגיליתי שהמדיה אינה מזוהה על-ידי הצורב, הנחתי שהמדיה תקולה (דבר שיכול לקרות) ופתחתי מדיה נוספת כדי לבדוק האם הבעיה באמת במדיה.
להפתעתי הרבה גיליתי כי גם המדיה השניה אינה מזוהה על-ידי הצורב ופניתי לחברת פנדה.
שוחחתי עם איש המכירות (ערן) שאמר לי שיכולות להיות בעיות תאימות בין צורבים שונים למדיות שונות, ואמר לי להביא את המדיות ולקבל זיכוי מלא של העלות שלהן.
דאגתי להעביר אל החברה את המדיות בהקדם האפשרי וביום שהגעתי הם היו בספירת מלאי ורשמו לעצמם פתק עם הפרטים כדי לחזור אליי.
מאותו רגע לא שמעתי מהם יותר, ופניתי לבדוק היכן עומד הטיפול בנושא, נאמר לי שיחזרו אליי. לאחר מספר ימים שראיתי שהתשובה אינה מגיעה, פניתי שוב לחברה ואלו אמרו לי ש"משום שהמדיה נפתחה תקבל זיכוי של 50% מערכה".
ניסיתי מספר פעמים לפנות כדי להסדיר את הנושא מחוץ לכותלי ביהמ"ש (או אתר "תלונה"), על-ידי סיוע של חבר עו"ד, לאחר התייעצות עם הלשכה לצרכנות, הצגתי בפני החברה את העובדה שלא אני בחרתי את המוצר, כי אם איש המכירות שלהם וכי האחריות חלה עליהם במקרה זה.
ניסיתי בפעם האחרונה, לפנות למנהל החנות (יאיר) שהסתבר כי שרת איתי באותו בסיס, ורק כדי לנסות ולהגיע לפתרון לפני שאני נאלץ להגיש תביעה כנגדם, אך זה לצערי סרב לשוחח עימי בטלפון.
כל מה שרציתי כדי להגיע להסדר הינם אותם 80 ש"ח ששילמתי בעבור אותה מדיה לצריבה, לא שקל אחד יותר, בעיקר לאור העובדה שלא אני עשיתי טעות בבחירת המדיה.

אי לכך, אבקש לקבל את עלות המדיה בתוספת הוצאות זמן עבודה, דלק, טלפונים. סה"כ: 580 ש"ח

בברכה,
עודד כהן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי צמוד מדד + פיצוי פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה