פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איום ונורא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב נייד של dell ב-5.8.09, ובמעמד הקניה נאמר לי שהוא יגיע תוך כמה ימים. המחשב לא הגיע גם לאחר 14 ימי עבודה כמתחייב, ואז נאמר לי מהחברה שהמחשב הגיע פגום לחנות מהיבואן ויש להחליפו בחדש, ולאחר דין ודברים הוסכם על פיצוי בגין האיחור באספקה. המחשב החדש הגיע רק ב-30.8 לחנות, וכבר לאחר כ-4 ימי שימוש התגלה פגם בפד העכבר והמחשב לא הגיב לתזוזה שלו. אז פנינו לשירות דל והסתבר לנו שהאחריות שלנו היא לא ל-3 שנים כפי שהוסכם ברכישה אלא רק לשנתיים וחצי. בפנייתי לחנות בנושא זה אמרו שיחזרו אלי אך לא חזרו אלי כמה ימים. לאחר שהתקשרתי שוב הופנתי למוקד השירות בקיסריה לאורלי. התקשרתי 3 פעמים וכל פעם אמרו לי שהיא עסוקה, עד שענתה גברת בשם לינדה, דיברה בגסות, לא נתנה לי לדבר ומיד בפתיחת השיחה צעקה עלי ש"הסבירו לך לדבר עם דל, נכון? למה את פונה אלינו?". כמו כן היא הוסיפה שהלקוח הישראלי חושב שהכל מגיע לו וש"כבר החליפו לי מחשב אחד, אז מה אני דורשת מהם שיחליפו לי עוד אחד??". אגב, בכלל לא דרשתי את זה. מיותר לציין שהמחשב הראשון בכלל לא הגיע אלי אלא הוחזר על ידי החנות כי הוא לא נדלק. דרך הדיבור של לינדה, שטענה שאין אף אחד מעליה והיא אישתו של הבעלים, היתה לא במקום וללא כל תודעת שירות, וגרוע מזה, ללא כל דרך ארץ. מיותר לציין שאני, משפחתי וחבריי לא נחזור לקנות שוב בפנדה לעולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה