פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת פריט שנרכש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיסריה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד של חברת DELL בחנות פנדה הנמצאת באזור תעשיה בקיסריה. המחשב התגלה כתקין אך לא מתאים לצרכיי ורציתי להחזירו לחברה (בהתאם לחוק הגנת זכוחות הצרכן, שלושה ימים אחרי רכישה ובאריזה מקורית, דרך הגב!) או להחליפו באחר, אך בחנות קיבלתי תשובות לא מכובדות ונתקלתי בסירובים. האחראית אורלי יודעת רק להפנות לקוחות (במקרה שלי לשרות המשפטי של החברה), איננה מטפלת בשום דבר, לא עושה שום מעמץ כדי לפתור בעיה לשביות רצון של הצדדים ואפילו לא יודעת לדבר בנימוס.
העניין עדיין לא פתור.
כספי סוג הנזק :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה