פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קושי בביטול עסקת מכר מרחוק נושא התלונה:
פוניאטובסקי סטניסלב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הנשיא וייצמן57 חדרה 38422 כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום א' ה-15.8.10 רכשתי מחברת "פנדה מחשבים ותקשורת" רמקולים בשווי 875 ש"ח באמצעות האתר שלהם. את המשלוח במימון עצמי של 69 ש"ח קיבלתי ביום ד' ה-18.8. לאחר שחיברתי את הרמקולים למחשב התאכזבתי לגלות שאלה שקטים מאוד. לאחר כחצי שעה של שימוש ארזתי אותם חזרה ומאז לא נגעתי בהם. מכיוון שלא הייתי בטוח שהרמקולים אכן פגומים, שאלתי את היצרן חברת creative - במכתבם הומלץ לי להחליף את הרמקולים. ביום א' ה-22.8 התקשרתי לשרות הלקוחות של פנדה וביקשתי להחליף את הרמקולים במוצר זהה. נאמר לי כי החנות לא אחראית על תקינות מוצריה, אלא רק מתווכת בין היבואן לצרכן וניתן לי המספר של חברת היבואן איסטרוניקס. באיסטרוניקס אמרו לי שהם אינם פועלים מול הלקוח הסופי וחזרתי לדבר עם פנדה. בסוף נאמר לי שאני יכול לשלוח את הרמקולים אליהם על חשבוני, ואם יובהר שאלה תקינים, אלי לשלם 120 ש"ח עבור הבדיקה. בשלב הזה החלטתי לא להיות צודק אלה להיות חכם ולהזדכות על הרמקולים לפי חוק "עסקת מכר מרחוק". ב-23.8 כשבוע אחרי הקניה התקשרתי לפנדה וביקשתי להחזיר את הרמקולים. הנציג אשר שוחח עמי מסר לי את כתובת המייל של המנכ"ל - עו"ד יאיר סאטובי שענה לי במכתב כי חברת פנדה איננה מחלקת ניסיונות והם אינם יכולים לקבל חזרה מוצר שכבר נעשה בו שימוש. זמן השימוש שנעשה ברמקולים אינו עולה על חצי שעה, אלה נמצאים אצלי במצבם המקורי וכוללים את האריזה המקורית ואף את המדבקות המקוריות להגנה מפני שריטות.
כספי סוג הנזק :
חברת פנדה צריכה להסכים לקבל בחזרה את המוצר ולזכות אותי בסכום הקנייה בניקוי דמי ביטול לפי החוק פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה