פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת חלק תקול במסגרת האחריות לוקח המון זמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הנשיא 57 חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
מסרתי לוח אם תקול בסניף חיפה בתאריך 22/09/2010. אחרי טלפוני רבים, הבטחות לחזור אליי ללא קיום, מיילים למהנל העסק יאיר בסוף הועילו להודיע בתאריך 21/10/2010 יום ה' כי הלוח נמצא בסניף חדרה ויגיע בשבוע הבא לחיפה.
ניסיתי לבקש שישלחו לי את הלוח עם שליח כיוון שחיכיתי זמן רב מאוד אך קיבלתי סירוב. חודש שלם אין מחשב ופנדה לא מזיזים אצבע עד שלא מפגיזים אותם בטלפונים ומיילים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדעתי אפשר היה לספק לוח אחר חדש מבלי לחכות להחזרה מהיבואן. הלקוח לא אמור להתחשב ביחסים בין החנות ליבואן אלא לקבל את המוצר הפגום תוך 14 ימי עסקים כמובטח. פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה