פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פנדה לא סיפקה את המוצר וזלזלה בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב הנשיא 57 חדרה כתובת:
פנדה מחשבים ותשקורת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.11.10 הזמנתי דרך האתר של חברת פנדה כונן קשיח, כפי שהתברר המוצר לא הי קיים במלאי על אף העובדה שהופיע באתר כאילו כן קיים בלאי, גם זה קורה.
נציגי החברה חזרו אליי טלפונית כדי לעדכן אותי שהמוצר לא קיים במלאי וכן לפי בקשתי כדי לבצע גבייה דרך כרטיס האשראי באופן טלפוני.
במועד הזמנת המוצר דרך טופס ההזמנה באתר ציינתי שברצוני לקבל את המוצר בדואר ישראל, בידיעה שתתאפר לי ההזדמנות לשנות את ההחלטה הזו כשנציגי החברה יפנו אליי על מנת לחייב את כרטיס האשראי שלי.
כך היה באותו המעמד ביקשתי מהנציגה בחורה בשם מרגרט לשלוח לי את המוצר דרך חברת יו פי אס.
התברר שהיא טעתה, זה אנושי לטעות, ושלחה את המוצר דרך חברת דואר ישראל.
במעקב אחרי שירות השליחים באינטרנט אכן ראיתי שהמוצר נשלח.
המועד הקבוע למשלוח עבר והמוצר טרם התקבל, לאור העובדה שביקשתי לשלוח את המוצר דרך חברת יו פי אס, דרכה הייתי אמור לקבל אותו תוך שלושה ימים משלא הגיע דרך דואר ישראל גם אחרי המועד הקבוע מראש פניתי לחברת פנדה.
שסירבה לקחת אחריות להתעכבות אף על פי שזו הייתה הטעות של הנציגה,
בקשתי הייתה פשוטה שישלחו לי מוצר זהה בזמן שהן מנהלים את החקירה מול חברת דואר ישראל, מאחר וזו הייתה הטעות שלהם לכתחילה למשלוח המוצר דרך דואר ישראל ולא דרך חברת יו פי אס כפי שביקשתי.
מכן התנהלות החברה הייתה באופן של גרירת רגליים, לא עוד שיחות טלפוניות וגם לא מענה שם.
רק דרך דוא"ל מה שעיכב את המשך התהליך, מזכיר שעניין הזמן כאן היה אקוטי עבורי, חברת פנדה זרקה את האחריות על דואר ישראל והתנהגה בזלזול תוך כדרור שלי כלקוח מנציג לנציג.

גם כשביקשתי לבטל את העסקה הפנו אותי למי שאמורה לטפל בנושא עם הכנה מראש שהיא לא תהיה בנמצא מיום חמישי עד ליום ראשון כיוון שאחיה מתחתן.

מזל טוב, גם ביום ראשון היא לא טרחה להתקשר אחרי דוא"ל ממני וגם ממנכל החברה.
היא דאגה לשלוח דוא"ל בודד שהגיע ישירות לתיבת דואר הזבל שלי כיוון שלא היה זוהה וכיוון ששלחה לחשבון דואר אחר.

רק אחרי איום נוסף מצידי בפרסום העניין דאגו המנכ"ל והנציגה אורלי שמה לשלוח לי 4 דוא"ל עוד באותו היום וגם להתקשר פעמיים.
למה צריך ה=להגיע למקום כזה.
ייתכן שעבורם גם פרסום שלילי הוא פרסום.

קצה סבלנותי היום פניתי לחברת האשראי כדי לבטל את העסקה בטענה שהמוצר לא הגיע לידיי,
מסתבר שאין להם אפשרות לבטל ולזכות את החשבון שלי כיוון שהחיוב כבר נעשה.

אם כך שיחת ועידה עם הספק הלא היא חברת פנדה באותו מעמד שוב הבטיחה נציגת החברה לחזור אליי טלפונית עם מי שאמורה לזכות את החשבון שלי.
יושב ליד הטלפון מחכה לאורלי
אבל אצלה זו כבר חתונה אחרת.

זיכוי החשבון + פיצוי נאות פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה