פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון עכבר ושירות לקוי נושא התלונה:
הוכבוים חיים שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני רוצה לעדכן אתכם בעוד שירות גרוע בחנות שראיתי שכבר קיבלתם עליהם תלונות - פנדה מחשבים.
מצטער על אורך התלונה, ואני תקווה שתעשו איתה משהו.
לנפני כ4 חודשים קניתי את העכבר הכי משוכלל בשוק - עכבר לייזר MX1000 של לוגיטק בשווי של בעלות של כ340 שקלים טבין וטקילין, מצאתי את החנות המדוברת בזאפ (שכבר הורידו אותה מהאתר שלהם).
לאחר כ3 חודשים העכבר התקלקל (קורה).
ביררתי לגבי משלוח לתיקון, דיברתי עם בחור בשם ברוך שאמר לי לשלוח את העכבר לתיקון על פי הכתובת באתר וכך עשיתי. לשאלתי אם צריך לשלוח את המעמד של העכבר, ענה ברוך ב"לא".
שבוע לאחר מכן, מתקשר אלי מישהו מהחנות וטוען שעד שלא אשלח את המעמד הם לא יכולים לטפל בתיקון, ביקשתי לדבר עם ברוך שטען בטוקף שלא יכול להיות שטען כך, שהרי מה שהם עושים זה לשלוח את העכבר לחברה (לוגיטק) ולספק לי עכבר חדש - שקר מוחלט, אבל לא התעקשתי. הלכתי שוב לדואר ושלחתי את המעמד.
עבר שבוע ושבועיים, תוך כדי הזמן הזה ניסיתי להשיג אותם הם בטלפון ( 3 פעמים, הפנו אותי למעבדה, שם לא ענו, השארתי הודעות ללא תגובה) באימייל (פעמיים) גם ללא תגובה.
לאחר שבועיים שלחתי אימייל למנהלת החנות אורלי אחרק כמדומני, שאמרה שבגלל שלא שלחתי את המטען התיקון התעכב והם מחכים לקבל אותו מהיבואן אוטוטו.
חיכיתי, עברו עוד 3 שבועות, התקשר אלי טכנאי מהמעבדה של פנדה מחשבים ואמר שהמטען ששלחתי תקין!!?? שאלתי אותו כיצד ולמה נבדק המטען ולא נשלח להחלפה כמדובר, הוא אמר לי שאין לו מושג הוא רק עובד במעבדה ושאני צריך לברר עם השירות לקוחות.
שלחתי אימייל לאורלי, בשרוב נחמדותי לא העמקתי לחקור ושאלתי מה קורה, קיבלתי תשובה שהם אמורים לקבל את העכבר למחרת.
שבוע עבר, התקשרתי שוב לחנות וניסיתי להשיג את אורלי, לא ענו בשירות לקוחות ולא במעבדה, הנחתי שבמכירות יענו ואכן כך, ביקשתי לדבר עם אורלי וקיבלתי תשובה חד משמעית שלא, שאלתי למה ואמרו לי שאורלי היא המנכלית, הבעלים, הטופ של החברה והיא לא מדברת עם לקוחות בטלפון אלא רק באימייל (מיותר לציין שהנימה הייתה מזלזלת).
מכיוון שלא נותרה לי ברירה, שלחתי אימייל לאורלי שאמרה שהעכבר אצלם והם מנסים לברר איתי כתובת למשלוח. ואכן תוך 5 ימים הגיע העכבר.
כאן לא נגמר הסיפור....
העכבר הגיע משומש (לא כמו שהבטיחו) ומקולקל שזה הרבה יותר גרוע.
בשלב הזה שלחתי אימייל לאורלי שאני מצפה להחזר מלא של הכסף, ושישלחו שליח כי אני לא אטרח עוד דקה בשבילם.
במקביל עשיתי חיפוש באינטרנט ומצאתי תלונות של לקוחות שלהם.
לסיכום, אשמח אם תפרסמו את הסיפור שלא ייפלו עוד דגים בים הקר של פנדה ובמקביל אשמח לקבל פרטי לקוחות נוספים לתביעה אחת גדולה (ייצוגית??).
רק אציין שזמני מאוד יקר, אבל במקרה הנל החלטתי לבזבז ממנו כי במשך חודשיים אני שומע הבטחות ושקרים שאני לא מוכן לסבול, מה גם שאני עובד חודשיים עם עכבר דפוק...

בכבוד רב
הוכבוים חיים
עלבון, כספי, סוג הנזק :
פרסום המקרה ללקוחות נוספים וכן תיווך בין לקוחות לת פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה