פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן שירות ארוך נושא התלונה:
גילת מתן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קיסריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.12.2005 מסרתי את המחשב האישי שלי לתיקון בפנדה סניף קיסריה
אחרי שבוע קיבלתי הודעה לבוא לקחת את המחשב והתברר ךי שטעיתי בתיאור הבעיה. אף אחד מפנדה לא התקשר לבדוק אם מדובר בטעות כמובן
לאחר שתיקנתי את תיאור שבעיה נאמר לי שצריך למסור את לוח האם ליבואן להחלפהת ושזה לוקח בערך שבוע

מאז עדיין לא קיבלתי את המחשב (שבוע שהוא כביכול באשמתי) ועוד שבועיים וחצי של המתנה ליבואן. התשובות שקיבלתי מפנדה הינן מתחמקות ולא מספקות

בנוסף ברצוני לציין שהם אחת החברות היחידות שדורשות כסף עבור החלפת חלק שנמצא לא תקין בתוך תקופת האחריותץ
כמה שיותר מהר להחזיר לי את המחשבת ביטול החיוב על ת פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח הביא את המחשב עם טענה -
הטענה נבדקה אצלנו ולא התגלתה שום תקלה - עדכנו את הלוקח - לא גבינו כל תשלום עבור בדיקה זו.
לאחר שהגיע הלוקח אלינו שוב הוא אמר שטעה והתקלה אינה כמו שתיאר אלא תקלה אחרת לגמרי !
שוב ערכנו בדיקה ומיד שלחנו את הלוח אם ליבואן להחלפה
נותן האחריות הינו היבאון - אנו נותני השירות.
תגובה:
הלוקח קיבל כל אותו זמן מענה במיילים ישירים ממנהלת החנות .
הלוח חזר אלינו היום (26.01 בשעה 17:30) הלוח יכנב למעבדה לבדיקה ויורכב במחשב ולאחר מכן יוזמן הלקוח

איש לא גבה מהלקוח כסף עובר הבדיקות שערכנו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה