פרטי התלונה

תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-25.07.13 הגענו לנופש משחפתי לים המלח. אציין כי הגענו עם משפחה גדולה: היני עם בעלי, ילדה ותינוק, הורים שלי והורים של בעלי, סה"כ הזמנה של 3 חדרים.
הגענו ב14:45, התור לקבלת חדרים היה ארוך למדי, לאחר שהגעתי לפקיד קבלה התברר שהחדר עדיין לא מוכן. נאלצנו להמתין. לאחר קבלת SMS כי ניתן לקבל חדר חיכיתי בתור בפעם שנייה. כאשר עליתי לחדר לתדהמתי גיליתי כי החדר מסריח מסיגריות ברמה שלא ניתן להיכנס בו. נדהמתי מהסיטואציה: אני לא מעשנת, גם בעלי לא, וברור שבכסף ששילמתי ילדים שלי (הגעתי עם בת 14 ותינוק) לא צריכים לסבול מהריח. ירדתי למטה לקבלה, שם הסתבר לי כי אני צריכה לחכות בתור בפעם שלישית. ביקשתי לדבר עם מנהל קבלה, נאמר לי כי אין אף אחד מהמנהלים, וגם שאם איני מרוצה ממשהו אני יכולה ליזוב את המלון בכל עת (קשה לתאר שאלה התשובות של עובדי המלון שרוצה לתת שירות!)(פעם ראשונה האם ייתכן שבשעות הצהריים, ביום חמישי, בעת קבלת חדרים אין אף אחד מהמנהלים??? שוב חיכיתי בתור, נאמר לי ע"י פקידת קבלה שמותר לעשן בחדרים (לדעתי זה לא נכון), והם לא חייבים לברר האם אני מוכנה להיכנס לחדר של מעשנים. היא נתנה לי מפתח מחדר אחר. כאשר עליתי לחדר אחר והעברתי לשם גם את החפצים וגם את המשפחה הסתבר כי מיטה נוספת שהייתה בחדר הינה שבורה לגברי ולא ניתנת לשימוש. ירדתי בפעם רביעית לקבלה ושם ראיתי תור, וגם בצד בחור במדים שונים, נראה כמו מנהל קבלה. פניתי אליו ואמרתי לו שאני מבקשת לדבר עמו, שאני כאן בפעם רביעית וכנראה אחרונה ואני מבקשת לפתור לי את הבעיה. הוא התחיל לדבר עמי עם תנועות ידיים מופרזות, אמר לי שעלי ללמוד לדבר וכו'. נדהמתי מזה שלמרות שאני מעל שעה כבר רצה בין החדרים, שאף אחד לא רואה אותי ממטר. בסוף נאלצנו לחזור לאותו חדר מסריח, אחרי שעה וחצי של ריצות בכומות ועמידה בתור. אציין שעד שנכנסנו והתמקמנו, כמובן, לא התפניתי כדי לאכיל ילדים. להפתעתי גיליתי שאין בחדר תפריט שירות חדרים. ביקשתי מקבלה 3 פעמים, קיבלתי את התפריט 30 דקות אחרי שפניתי בפעם ראשונה ואפילו דיברתי עם מנהלת יחסי ציבור. רק אחרי שעה 17:00, קיבלנו את הטוסט לחדר. מנהלת פניות הציור התנצלה, אבל אפילו לא ניסתה לעשות משהו בשביל לשפר את ההרגשה (אפילו לשלוח תפוחים לחדר עם התנצלות היה משפר את התסכול).אין סוף לאכזבה שלי, הגענו במשפחה גדולה ונאלצתי כל יום ראשון של הגעה לרוץ, להתעצבן, לצבור תסכולים ולבזבז את הזמן היקר של חופשתי לסידורים.
עלבון, בזבוז זמן של חופשה סוג הנזק :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה