|
|
|
|
|
|
|
|
|
| חשבון מים ציבורי גדול ולא הגיוני |
נושא התלונה: |
| יום שני 01 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
| אזור השרון |
אזור: |
| נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
דיירי הבניין קיבלו 12 קוב מים ציבורי דהיינו הבניין השתמש ב- 300 קוב בחודשיים להשקיית גינה , הדבר אינו הגיוני , העניין הופנה לחברת מי נתניה והם אמרו שהן יבדקו את העניין ולאחר מכן נעלמו , כל פעם שמתקשרים מקבלים נציג חדש שלא מכיר את הבעיה ולא מסוגל לטפל בבעיה , בקיצור "על הפנים" ואני עדיין מחכה לתשובה
|
| כספי |
סוג הנזק : |
| תשובה מה קורה ובדיקה דחופה והכי חשוב עידכון וכתובת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
|
נתניה שירות לקוחות
, תגובה:
|
| אורנה פרץ - מנהלת היחי |
שם ותפקיד: |
| חב' מי נתניה ענו ישירות לפונה |
תגובה: |
| קיבל תשובה ישירות מחב' מי נתניה |
פתרון: |
|
|
|