פרטי התלונה

תלונות נתניה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר בחשבון המיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני גר בבניין חדש, כאשר לא כל הבניין מאוכלס והקבלן עדיין לא מסר לדיירים את הבניין.
הקבלן המבצע עדיין עובד בבניין ומשתמש במיים ובחשמל כאהבת נפשו , אבל בחב' מי נתניה דואגים לחייב את הדיירים בחשבון המיים הציבורי שהוא מורכב גם מחלוקה לפי דיירים וגם לפי צריכה, למרות שהסברנו לחב' מי נתניה את העניין הם אמרו לנו שאנחנו צריכים לשכנע את הקבלן לנתק את שהשעון הציבורי ואילו את התשלומים על הדירות שלא מאוכלסות הם אמרו לנו לגבות בעצמינו מהדיירים הוירטואלים, את אותה בעיה יש לנו עם החשמל כאשר יש בידינו כמה מכתבי התראה לפני ניתוק.
אין ספק שהבעיה פה היא הקבלן , אבל לא יתכן שבמקום שחב' המיים או ח"ח ייפנו לקבלן הם פונים לאזרח הקטן שאת שלו הוא משלם לפי החוק.
כספי סוג הנזק :
להפנות את החיובים לקבלן ולעזוב את האזרח הקטן שמשלם פתרון נדרש :

נתניה שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה פרץ - מנהלת היחי שם ותפקיד:
אנו מאשרים בתודה קבלת פנייתך באמצעות האתר העירוני בנדון מיום 18/12/2005

אבקש להודיעך כי פנייתך הועברה לבדיקת חב' מי נתניה.

בסיום הבירורים תועבר אליך תשובתם המוסמכת.
תגובה:
ינתן ע"י חברת מי נתניה האחראית על נושא המים בעיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה