|
|
|
|
|
|
|
|
|
| אי אכיפת חונים במקומות חניה - מתחם איקיה |
נושא התלונה: |
| דורי ספי |
שם/כינוי: |
| אזור השרון |
אזור: |
| נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עש לפני זמן מה היו שולחים גורר למתחם חניית איקיה כדי שיגרור חונים במקומות חניה לנכים.
נכון להיום שירות זה אינו פועל יותר.
מדוע ?
|
| אי אכיפת חוק |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
|
נתניה שירות לקוחות
, תגובה:
|
| אורנה פרץ - מנהלת היחי |
שם ותפקיד: |
בהמשך לפנייתך בנדון, להלן תשובתנו לאחר בדיקה עם רשות החניה:
פקחי רשות החניה אוכפים את החניה בכל העיר ונענים לפניות תושבים.
על כן, כאשר קיימת בעיה של הפרעה לתנועה וכו' יש לפנות מיידית למוקד 106, אשר יעביר התלונה לרשות החניה ובמסגרת המשאבים הקיימים ברשות ישלח פקח
למקום.
כמו כן ע"מ להקל על העומס הקיים פנייתך הועברה למשטרת נתניה על מנת
שתערוך סיורים יזומים במקום וירשמו דוחות בהתאם
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. |
תגובה: |
| להודיע למוקד 106 בזמן אמת |
פתרון: |
|
|
|