פרטי התלונה

תלונות שערי צדק

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בפציינטים בבית חולים שערי צדק נושא התלונה:
טאוב יצחק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים עברתי טיפול בכירורגית יום בשעות אחרי הצהרים בבית החולים. הוטל עלי צום מ10 בבוקר באותו יום נתבקשתי להגיע ב14:00 אחה"צ עם הפניה מתאימה.(בקבלת חולים לא שמעו על פקסים להבהרת הפניות מבלי להטריך את החולה). לא נמצא דרך להודיע מתי יגיע תורי האחות היתה בלתי קומוניקטיבית נאלצתי לחכות כמעט 6 שעות עד שהגיע תורי שכן הוזמנו עוד 14 איש לאותה שעה.
הגשתי תלונה לפרופ' יונתן הלוי מנכ"ל בית החולים טרם זכיתי לתשובה.
ד"ר קרני רובין נציבת קבילות הציבור במשרד הבריאות שגם אליה פניתי העבירה את התלונה לד"ר ברלוביץ שגם ממנו עדין אין תשובה.
מה שמדאיג אותי אישית שאני צריך לעבור באותה יחידה עוד שני טיפולים וציבורית אי הסדר שפגע לא רק בי.

בברכה,
יצחק טאוב
פל' 0523847386
עוגמת נפש סוג הנזק :
סדר תור מינימלי במחלקה פתרון נדרש :

שערי צדק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה