פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום - לא מקבל התייחסות סבירה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קיבלתי מאחותי מתנה ליום הולדת, אוזניית בלו-טות'. היא רכשה את המוצר בסניף בילו של רשת ביג-בוקס. לפני כשלושה שבועות התקלקלה האוזניה והפסיקה לפעול. המוצר תחת אחריות לשנה. התקשרתי לסניף קניון איילון, שם נאמר לי על ידי עובדת שענתה לטלפון, להגיע לסניף עם חשבונית רכישה (דבר שהצריך אותי לבקש מאחותי שמצאה לבסוף את החשבונית). כשהגעתי, נאמר לי שהמוצר הזה מטופל על ידי מעבדת השירות של היבואן, וניתן לי מספר טלפון. במעבדה נאמר לי שעלי להגיע לראשון לציון, למסור את האוזניה, ולאחר ארבעה ימים לפחות, לחזור לראשון לציון למעבדה לקחת את המוצר המתוקן או מוצר חדש במקומו. הסברתי שזה נראה לי לא סביר שבשביל מוצר של 280 ש"ח אבזבז כל כך הרבה זמן ודלק. נאמר לי על ידי המעבדה כי נציגי ביג בוקס מגיעים למעבדה באופן תדיר ושאבצע את התהליך באמצעות החנות שתעביר את המוצר לתיקון ותקבלו בחזרה. ניסיתי שוב ליצור קשר עם ביג-בוקס, אמרו שיחזרו אלי. לאחר יומיים שנציג החנות בקניון איילון בשם יוסי, לא חזר אלי, התקשרתי אליו שוב. הוא הפנה אותי לשירות הלקוחות של החברה. התקשרתי לשירות הלקוחות (בשלב זה גם הסתבר לי שביג בוקס ובסט ביי זה אותו העסק), ביקשו ממני פרטים ואמרו שיחזרו אלי. לאחר כשעה הייתה לי שיחה ממתינה, שלא הספקתי לענות לה. הושארה הודעה שהתקשרו משירות הלקוחות והשאירו שוב את מספר הטלפון שלהם אותו כבר היה לי במילא - יענו לסמן וי על חזרה ללקוח. שוב התקשרתי לשירות הלקוחות שוב השארתי את הפרטים, עברו יומיים ועדיין לא חזרו אלי. וגם אם יחזרו, לפי הגישה עד עכשיו, לא נראה לי שיקחו אחריות. מספר הזמנה 40035938
שיתקנו את המוצר או יתנו חדש מבלי לטרטר אותי - הזמ פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך לשיחתנו בתאריך 25.06.06 ,סוכם כי המכשיר ישלח לתיקון באמצעות סניף איילון.בברכה תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה