פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב בהחלפת מוצר פגום נושא התלונה:
נבון דרור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג בוקס סינמול חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי דרור **** לקוח בחנות ביג בוקס בקניון לב המפרץ.
ליפני מספר חודשים רכשתי את המוצר דגם NE3150.
המוצר אינו תקין כיוון שבכלל אינו קוצץ את השיער.
כשרכשתי את המוצר הובטח לי שאם ישנה בעיה "נחליף את המוצר ע"י הספק."
בפועל נתקלתי בסירוב מוחלט מצד אחד המוכרנים בחנות וכשבקשתי לדבר עם מנהל החנות גם הוא סירב בתוקף להחליף לי את המוצר.
המוצר עדיין באריזתו המקורית ואינני רוצה בו כלל.
אמרתי למנהל החנות שאני מוכן לשלם ולהוסיף עוד כסף ולקחת משהו אחר במקום.
לא בקשתי את כספי בחזרה על המוצר הפגום וגם לא בקשתי זיכוי בקשתי להחליפו במוצר זהה אחר ואם אצטרך גם אוסיף כסף.
נתקלתי באטימות מוחלטת בחנות סוגיה שממש הפתיעה אותי ברשת כה מובחרת כשאני גם לקוח שלה.
מבקש בדיקתכם במה אפשר לעזור לי על מנת לפתור את סוגיית המוצר הפגום בהחלפה במשהו אחר.
בברכה


דרור ****

טל' נייד: 0542-6****60
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר או החזר כספי פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה