פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של מוצר, יחס נושא התלונה:
ברסקי אלון שם/כינוי:
‏שבת ‏27 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ילדי טהרן 5 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה נגד חנות של BIGBOX שבכתובת ילדי טהרן 5 ראשל"צ.

רכשנו מקרר של בוש KGN57SW34N בתאריך 27.12.2014. בסגירת העסקה, אחד הסעיפים של הסכם היה שנקבל את המקרר הביתה עד ל-5-4.1.15. הוסבר לי ששירות לקוחות של יבואן יצור איתי קשר לתיאום משלוח. בתאריך 28.12.2014 אני בעצמי יצרתי קשר טלפוני עם מחלקת תאום הספקות של היבואן – לצורך עדכון טלפון נוסף . הוסבר לי שהם לא מטפלים בפניות עכב ספירת המלאי שתסתיים ב-05.01.2015 .
06.12.2015 - יצרתי קשר עם מחלקת תיאום משלוחים של היבואן – הוסבר לי שהזמנה בכלל לא קיימת למשלוח מוצר הנ"ל, ניתן טלפון של שרות לקוחות . הוסבר לי שצריך לפנות למחלקת שרות הלקוחות לפי מס' טלפון : 09-973****0 – החל 06.12.2015 נסיתי להשיג את שרות הלקוחות אך ללא מענה –בכל השלוחות .באתר רשמי של היבואן מופיעים אותם מספרי טלפון ליצירת קשר .

עקב יאוש להשיג את שרות הלקוחות של יבואן ב-7.01.2015 פניתי לסוכן מכירות - קז**לי מ*** במספר טלפון שמופיע בכרטיס ביקור שנמסר לי בעת רכישה . ב-8.01.2015 אח"צ סוכן מכירות חזר עלי, הסברתי לו את הבעיה – הבטיח לטפל בבעיה . לאחר שעה הוא חזר והסביר לי שיבואן יצור איתי קשר תוך 48 שעות.

11.01.2015 - הגעתי לבירור לסניף ונאמר לי ע"י אחרי משמרת (לאחר בירור עם שירות לקוחות) שהזמנה תעבור למחלקת הספקות בעוד יומיים ורק לאחר מזה יצרו קשר לתאום הובלה. המצב הזה נוצר עקב עומס אצל יבואן בגלל ספירת מלאי שהסתיימה רק ב-5.01.2015! אם בעת רכישה נציג היה מסביר את המצב שבגלל ספירת מלאי אצל יבואן, המוצר יכול להגיע רק בעוד חודש, אז לא הינו רוכשים את המקרר, והיינו רוכשים אותו במקום אחר שיש מוצר במלאי בהספקה תוך זמן קצר. מדובר במקרר שהוא מוצר צריכה בסיסי ומשפחה לא יכולה לחיות בצורה נורמלית בלי מקרר במשך חודש (!). מוצר נקנה לא במסגרת מבצע מיוחד או מתצוגה.

14.01.2015 – עדיין אף אחד לא יצר איתי קשר לגבי הספקה של מקרר והטלפונים של שירות לקוחות של יבואן עדיין לא זמינים. הגעתי לסניף לדרוש ביטול של הזמנה. נאמר לי שמנהל לא נמצא. דיברתי עם הרבה אנשים (אין שמות) הובטח לי שהבטלו הזמנה ללא דמי ביטול. הפקידה שאחריית על ביטולים לא נמצאת, שמו חותמת על חשבונית רכישה שהזמנה מבוטלת. הוסבר לי שהביטול הגעיה מחברת אשראי תוך 12 יום, וצ'ק יגיע בדואר תוך חודש.

18.01.2015 – התקשרו ממחלקת הספקות שליבואן לגבי תאום של תאריך הספקה של מקרר. הסברתי שהזמנה כבר מבוטלת ואין צורך בהספקה.

20.01.2015 – הגעתי לסניף לבירור שהזמנה כן מבוטלת. נאמר לי שפקידה שאחראית על ביטולים לא נמצאת ואף אחד אחר לא יכול לבדוק את הנושא. נאמר לי שמנהל לא נמצא ופקידה נמצאת אחרי צהריים (ביקרתי בשעות בוקר).

22.01.2015 – ביקרנו בשעה 17:00 בסניף לבירור שהזמנה מבוטלת. היה נציג אחד שהתנהג בחוצפה, אמר שמנהל לא נמצא, אין אף אחד שיבדוק הזמנה, סירב לתת לו את השם שלו. שאמרתי לו שאני רוצה להקליט את כל מה שהוא אומר לי, התחיל לצועק שלא יקליטו אותו וברח.

25.01.2015 – התקשרנו לסניף לבדיקה שהזמנה מבוטלת (יש הקלטה), והוסבר ע"י נציג שהזמנה בוטלה.

26.01.2015 – התקשרתי לשירות לקוחות (יש הקלטה) לבירור מתי ניתן לאסוף צ'ק מהסניף ראשי, שלא לחכות הגעתו בדואר. נאמר לי שמי שמטפל ברשת ביג בוקס לא נמצאת ואין דרך לבדוק.

29.01.2015 – התקשרתי לשירות לקוחות (יש הקלטה) לא נתנו תשובה בטלפון, אמרו שיחזרו עם תשובה האם הזמנה מבוטלת או לא.

01.02.2015 – התקשרתי שוב לשירות לקוחות (אין הקלטה) ולאחר בדיקה מול מחלקת כפים אמרו שהזמנה מבוטל ויצרו קשר מתי ניתן לאסוף צ'ק כי כרגע הוא עוד לא מוכן.

07.02.2015 – אף אחד לא חזר לגבי איסוף הצ'ק, עדיין אין ביטול מחברת אשראי, ירדו כבר שני תשלומים עבור מוצר בגובה של 187.45 + 187.58.

אנחנו לא יכולים לרכוש מקרר חדש כי עדיין לא קיבלנו לא ביטול מחברת אשראי ולא צ'ק. המקקר ישן לא עובד ואנחנו מאחסנים דברים אצל אורים של אישתי (הם שכנים שלנו). אני דורש קבלת של כל הכספים ששולמו לביג בוקס ופיצועי כספי על הוגמת נפש.

בנוסף לסניף ראשון לציון אין פקס כדי לפנות בצורה רשמית, גם לשירות לקוחות אין פקס לפניות הציבור. המקום יחידי שבו ניתן לפתות זה דף פייסבוק של רשת. לשם נשלח ב-13.02.2014 את המכת תלונה. זה מצב לא נורמאלי עבור רשת של מעל 10 סניפים בארץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, פיצועי כספי פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה