פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינם מוכנים להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
משה פלימן 4 חיפה כתובת:
סניף קניון עזריאלי חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: מכונת כביסה Samsung דגם WW90H7410
ברצוני להביא לידיעתכם מקרה מצער שקרה לנו עם המכונה שבנדון.
המכונה נקנתה מחנות BIG BOX בקניון חיפה ב 30.1.2015, למכונה אין שנה שהיא אצלנו וגרמה לנו בעיות חוזרות ונשנות.
המכונה מוציאה את הכביסה עם ריח לא נעים והכביסה יוצאת מלוכלכת ולא נקייה.
המכונה קורעת לנו את הבגדים, בסיום פעולת הכביסה הדלת לא נפתחת ולא תמיד המקשים מגיבים..
בחודשיים האחרונים ביקרו כשלושה טכנאים שהראשון בהם דפק עם פטיש ברזל ועיקם את תוף המכונה,
כששאלתי לפשר מעשיו הוא ענה שהתוף רחוק מהמכונה והוא רק מקרב עם כמה מכות..
לא מקובל עלינו שבמכונה חדשה יהיו כל כך הרבה בעיות וידפקו בה בצורה כזאת..
הטכנאי השני שהגיע (אלי שמו) ראה את המכונה במצבה ולא רצה לגעת בה בכלל, הלך כמו שבא וביקש שנדבר עם יורם המנהל.
הטכנאי השלישי שהגיע אמר שמבחינתו המכונה פסולה.
להזכירכם, במהלך כל הזמן הזה אני לא מכבסת במכונה ונאלצת לכבס אצל חמותי אצל חברה ואצל אחי.. עוגמת נפש בלתי נתפסת.
כמו כן, במהלך החודש הזה פנינו בלי סוף לחנות שקנינו ממנה, לשירות של סמסונג ואף למנהל. ולטענתם אין בכוונתכם להחליפה אלא לתקנה.
לאור השתלשלות העניינים, לא מקובל עלינו שהמכונה תעבור תיקון אלא החלפה!
להזכירכם, על פי החתום בתקנון המייצג את החברה מופיע:
1.המחויבות של סמסונג מוגבלת לתיקון הפגם או להחלפת החלק הפגום, או, בהתאם לשיקול דעתה, להחלפת המוצר עצמו

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר או לחילופין איסופו והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה