פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מקרר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום , ברצוני להתלונן על מנהלת ביג בוקס בקניון חיפה בשם נגרס ,
חשוב לי לציין כי את כל המכשירי החשמל שלי אני קונה דרכם ישירות ולא בודקת מתחרים אם זה טלוויזיה , מכונת כביסה וגם מקרר ישר באתי אליהם ללא לבדוק מחירים כל עסקה שלי אצלהם לא פחות מ 3000 ש"ח.
כשהגעתי לשם עם בעלי והבן שלי שהוא תינוק בן שנתיים לראות מקרר בשעות הערב לאחר העבודה ראינו מקרר עם שני דלתות ומקרר עם דלת אחת , שניהם באותו מחיר . לאחר בקשה להנחה סיכמנו עם המנהלת מקרר 3000 ש"ח עם הובלה ! , כמובן שהיא אמרה לי שיש הוצאה שיכולה להיות בלי קשר למחיר שזה כבר תלוי במובילים שזה פירוק דלתות מחיר של 120 -150 בערך , אמרתי לה שאין בעיה , לאחר שסיכמנו 3000 ש"ח עם הובלה אמרתי לה שאני הולכת להביא את הפנקס שקים אמרה שאין שום בעיה , הלכתי בקור ברוחות בשעה 19:00 לנסוע להביא את הפנקס , נסעתי עם בני תינוק בן שנתיים ברוחות נסעתי איתו במזג האוויר הזה להביא את הפנקס , לאחר שחזרנו לחנות הנציג שהיה איתנו ויחד עם המנהלת עזר לנו לבחור בין המקרר עם דלת אחת לבין 2 הדלתות והבאתי את חמתי במיוחד לעזור לי לבחור, לאחר שהחלטתי על המקרר של ה 2 דלתות התיישבנו על מנת למלא את ההזמנה ולהכין פנקס שקים ל 3000 ש"ח , המנהלת כבר לא הייתה בחנות ולכן הנציג התקשר אלייה לקחת קוד להנחה , לאחר שאנחנו ממתינים חצי שעה שתתן לנו את הקוד היא אומרת שאין לה קוד ושלא יכולה לעשות לנו את זה ב 3000 ש"ח , וכל זה לאחר שסיכמנו שזה המחיר שנקנה את המקרר כולל הובלה !! , טוענת שאין לה מה לעשות ואומרת לנציג שיתמודד איתנו כי היא כבר לא נמצאת ,
ממש גועל נפש של שירות מצד המנהלת שלא רצתה אפילו לדבר איתנו כי לא היה לה מה להגיד וזרקה את כל האחריות על הנציג שנתן לנו שירות ממש טוב ששמו ערן , שהוא בעצמו אמר שהוא כלקוח היה מתעצבן מדבר כזה, לאחר שנתנה לי לנסוע בקור וברוחות עם תינוק להביא את הפנקס לאחר שסיכמנו על המחיר וגרמתי לחמתי להגיע במיוחד לקניון כדי לעזור ומחכים חצי שעה להזמנה בסוף טוענת שאין לה קוד הנחה ,
זה ממש לא מעניין אותי היא סיכמה איתי מחיר שולחת אותי להביא את האמצעי תשלום ואחרי זה לא רוצה לתת את המחיר הזה אלא טוענת שיכולה לעשות לי ב 3190 ולזה אני לא מוכנה !!! אולי היא חשבה שאחרי שיביא את הפנקס אני יתפשר איתה אבל לא אני לא מוכנה לרמאות כזו ולשקר ובמיוחד אחרי שאני בטחתי בהם ובאתי ישירות אליהם בכל מכשיר חשמל שקניתי בלי לבדוק מתחרים ,
וכל מכשיר מדובר על יותר מ 3500 אלף !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אניי רוצה את המחיר שסיכמנו ולאור העוגמת נפש אפילו פיצוי שיהיה בפחות !!! פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה