שרות לקוי |
נושא התלונה: |
שבת 06 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות -צומת בילו |
כתובת: |
צומת בילו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/1/2007 רכשתי טלוויזיה LCD של סמסונג מדגם LA32M61-LCD, בעת הרכישה נאמר לי שאת המוצר אקבל עד 7 ימים , ב- 7/1/07 יצרו איתי קשר שהטלוויזיה נמצאת בסניף, ב- 8/1/07 הגעתי לאסוף את המוצר, ביקשתי לבדוק את המוצר בחנות ,אך נאמר לי שבמידה ומשהו לא יהיה תקין ישנה אפשרות להחזיר את המוצר עד 10 ימים , כאשר הגעתי לביתי , הוצאתי את המוצר מאריזתו ושמתי לב
שיש שיפשופים/שריטות בגוף המוצר (בסטנד של הטלוויזיה) ,וכמו כן מן חלק פלסטיק שבור. באותו הרגע התקשרתי לסניף, דיברתי עם נציג בשם יוסי ונאמר לי שיצרו איתי קשר יום למחרת. כיום התאריך 10/1/07 טרם קיבלתי תשובות ענייניות וחד משמעיות , חוזרים ואומרים לי שהעניין בטיפול ובנוסף כאשר המוצר יגיע לסניף אצטרך להחזיר את המוצר הישן ולקחת את החדש באופן עצמאי.
התלונה מוגשת על טיפול לקוי ,וכמו כן קבלת מוצר משומש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|