פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות -צומת בילו כתובת:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/1/2007 רכשתי טלוויזיה LCD של סמסונג מדגם LA32M61-LCD, בעת הרכישה נאמר לי שאת המוצר אקבל עד 7 ימים , ב- 7/1/07 יצרו איתי קשר שהטלוויזיה נמצאת בסניף, ב- 8/1/07 הגעתי לאסוף את המוצר, ביקשתי לבדוק את המוצר בחנות ,אך נאמר לי שבמידה ומשהו לא יהיה תקין ישנה אפשרות להחזיר את המוצר עד 10 ימים , כאשר הגעתי לביתי , הוצאתי את המוצר מאריזתו ושמתי לב
שיש שיפשופים/שריטות בגוף המוצר (בסטנד של הטלוויזיה) ,וכמו כן מן חלק פלסטיק שבור. באותו הרגע התקשרתי לסניף, דיברתי עם נציג בשם יוסי ונאמר לי שיצרו איתי קשר יום למחרת. כיום התאריך 10/1/07 טרם קיבלתי תשובות ענייניות וחד משמעיות , חוזרים ואומרים לי שהעניין בטיפול ובנוסף כאשר המוצר יגיע לסניף אצטרך להחזיר את המוצר הישן ולקחת את החדש באופן עצמאי.
התלונה מוגשת על טיפול לקוי ,וכמו כן קבלת מוצר משומש.
כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
אורי שלום,בהתייחס לתלונתך ,המכשיר אותו רכשת הינו חדש באריזתו,ולא ניתן לדעת מדוע המסך הגיע עם סטנד שבור.אין ספק שהדבר חריג ועל כך אנו מתנצלים ,בכל מקרה כפי שעודכנת המסך יוחלף בביתך.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה