פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החנות להחזר כספי. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו סנטר כתובת:
ביל"ו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.1.2007 רכשתי מחשב נייד כמתנת יום הולדת לאישתי.(הרכישה נעשתה בכרטיס האשראי של חמותי ,כחלק מההפתעה לאישתי ).
בעת תהליך הרכישה לא היה שום שלט האומר שאין החזרה של מוצרי מחשוב.
איש המכירות(שמו שמור עימי)היה איתי בכל תהליך הרכישה,כמו כן עזר לי לארוז את המחשב בעטיפת מתנה,ולא הזכיר אפילו ברמז דק ,שאין החזרה של מוצרי מחשוב,כשהוא יודע שהמחשב נקנה כמתנה.
בתאריך 23.1.2007 הגעתי לחנות כדי להחזיר את המחשב,מכיוון שאישתי לא היתה מעוניינת בו,ולהפתעתי הרבה,נאמר לי שאין החזר על מוצרי מחשוב.
מנהל המכירות (שמו שמור עימי ) הבהיר זאת חד משמעית,ואמר שזוהי עמדת החברה ואין לו שום סמכות לאשר לי החזר כספי.
קיבלתי ממנו מס' טלפון של נציגת החברה ונאמר לי שהיא תיצור איתי קשר.
הנציגה התקשרה(בתאריך 24.1.2007) אלי ואמרה שהיא מנסה לבדוק את כל האופציות.היא התקשרה גם למחרת ואמרה לי שהמנהל יהיה רק ביום ראשון והיא תחזיר לי תשובה.ביום ראשון היא התקשרה אלי ואמרה שהיא שוחחה עם המנהל והוא קבע שאין לי אפשרות לקבל את כספי.
ביקשתי לשוחח איתו וכשענה לי (בתאריך 28.1.2007) ,והוא הסביר לי בטון סמכותי ,שאין לי שום סיכוי להחזיר את המחשב ולקבל את כספי,מכיוון שאריזה שנפתחה גוררת אחריה בדיקה של המחשב,וזה כרוך בזמן וכסף עבור החברה,והם אינם עושים זאת .כמו כן הוא אמר, יש תקנון בקופת החנות ויכולתי לעיין בו,עניתי לו שזאת הטעיה של הצרכן(במקרה הזה אני ), ואמרתי לו שאפנה לכל הערוצים האפשריים שאני רוצה,כי במצב שנוצר ,אין לי ברירה.
עלי לציין שחוץ מפתיחת האריזה,(והניילון הפנימי שנפתח בצורה יפה )לא נעשה שום שימוש במחשב.
עוגמת נפש !!! סוג הנזק :
החזרת המחשב לחנות,וביטול התשלומים בכרטיס האשראי לאלתר !!! פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
רשת ביג בוקס פרצה דרך כאשר הנהיגה לפני כשנתיים מהפיכה בענף החשמל, כאשר קבעה את הכלל "להחזיר בלי להסביר" שאומר שניתן להחזיר מוצרים שנקנו מכל סיבה שהיא,תוך 10 ימים מיום הקניה,ולקבל את מלוא הסכום ששולם.התקנון מוצג ליד הקופות בסניפים באופן גלוי ובו כתוב במפורש כי אפשרות ההחזרה אינה כוללת בין היתר את מוצרי מחלקת מיחשוב,מדיניות החברה הינה שקיפות מלאה מול ציבור לקוחותינו,ובהתאם לכך אנו מציבים שילוט מאיר עיניים ומתדרכים את אנשי המכירות.. הכלל תקף גם במקרה של התלונה הזו, למרות שהלקוח טוען שלא נעשה שימוש במחשב, כיוון שאנו נאלץ לפתוח את המחשב ולהפעילו על מנת לערוך לו בדיקת תקינות, ועל כן ממילא הוא לא ייחשב כבר כמוצר חדש.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה