פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות מוחלטת נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 04/10/2008 רכשתי טלויזיה LG 42" בטכנולוגית FullHD.
הסברתי למוכר שאני צלם מקצועי אשר רכש כרגע ציוד צילום בטכנולוית FullHD ביותר מ-200 אלף ש"ח ואני מעוניין בטלויזיה איכותית, לא ציינתי תווך מחירים. (זאת אומרת יעלה כמה שיעלה תן לי את הכי טוב).
את הטלויזיה שרכשתי לא ראיתי בתצוגה אך בכל זאת רכשתי אותה כיוון שהייתי כל כך ברור והמוכר הציג את הטלויזיה כ"זה מה שאתה צריך".
ברגע שקיבלתי את הטלויזיה התאכזבתי נורא מהאיכות ורציתי להחליף אותה התקשרתי לחנות לבקש להחליף את הטלויזיה מהסיבה שהיא נראת לי ברמה ירודה מאוד ואפילו הטושיבה שרכשתי מהם לפני 10 חודשים נראת יותר טוב, הנציגה שענתה לי התחילה את השיחה ב"מה אתה משווה טושיבה ל-LG, טושיבה זה רמה אחרת בכלל. בכל מקרה אתה לא יכול להחזיר או להחליף המוכר שטיפל בך יצור איתך קשר ונראה מה אפשר לעשות"... כמובן שאף אחד לא חזר אלי...

היום (22/10/2008) הייתי שוב בסניף בילו (הסניף שבו רכשתי את הטלויזיה) ושאלתי את המנהל כמובן שהוא ענה בשלילה, אפילו קטע אותי ולא נתן לסיים את המשפט... כאשר אמרתי לו שאני לקוח קבוע נענתי "גם עם היית קונה 12 טלויזיות לא היית יכול להחליף".

אני רק רוצה לציין שבשנה האחרונה רכשתי מהם טושיבה LCD 42", LG LCD 42", מחשב נייד HP DV5000, מחשב נייד HP DV8000, נגן די.וי.די. BLU-RAY ועוד הרבה מוצרים שלא עולים לי כרגע בראש... תעשו לבד את החשבון בכמה כסף מדובר...
בכל מקרה עם גישה כמו שקיבלתי היום כנראה הלו היו גם המוצרים האחרונים שאני ירכוש מהם, ממש גועל נפש!

בנוסף את התלונות על חברתכם אני הולך לפרסם בשישה אתרים שבבעלותי, אשמח למנוע מלקוחותי לעבור את אותה עוגמת הנפש שנגרמה לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין פתרון כנראה שבתור לקוח לא תצליחו לשמור אותי וחבל פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה