|
|
|
|
|
|
מקרר של אמנה |
נושא התלונה: |
לוי לימור |
שם/כינוי: |
יום שלישי 01 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רעננה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כאמור לפני כחודש רכשתי מקרר של חברת "אמנה" לאחר כמה ימים המקרר הרעיש בצורה איומה, פנינו בכתב לחנות וזאת אמרה שנפנה לשירות של קריסטל אלה שלחו 2 טכנאים שאמרו ש"אין רעשים " ולא שומעים דבר. אנו מבקשים להחליף את המקרר החדש וזאת כבר ביקשנו מהשבוע הראשון. שילמנו 7000 ש"ח סכום לא קטן
ומבקשים מהחברה שוב להחליף את המקרר.
מבקשים את התערבותכם המיידית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביג בוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוחה נבדקה מול היבואן חברת קריסטל. לטענת הלקוחה המוצר מרעיש,
לבקשתה נשלחו שני טכנאים לביתה ולא מצאו כל תקלה או רעש חריג.
בבדיקה האחרונה המוצר נבדק לאורך דקות ארוכות וכאמור לא נמצא דבר.
ולכן אין כל הצדקה להחלפת המוצר.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|