פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה במפרט מחשב נייח - וסירוב לטפל בבעיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טולפמן 7 ראשל"צ כתובת:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מחשב נייח לצורך הפעלת משחק מסדרת "סמיס"
בסניף התייעצנו עם איש המכירות (אסף איפרגן) , הוא התאים את הדגם ליישום מסר שכולל כרטיס מסך "מאיץ גרפי" וגם כלל מערכת הפעלה אשר תותקן במחשב.
בנסיונות הפעלת המשחק - המחשב לא פעל כנדרש - איטי מאוד ולא התאים.
חזרנו לסניף שנית - נתבקשנו למסור את המחשב לבדיקה במעבדת הספק- דבר שלוקח כ 3 שבועות.
גם כאשר המחשב חזר ממעבדת הספק - עדיין לא תפקד הייטב ולא הייתה כל אפשרות להפעילו.
כך הלוך ושוב מספר פעמים נוספים בהם אנו ממתינים שבועות וחודשים לברורים והסברים שונים.
בבדיקה שערכנו עם מעבדה סמוכה מסתבר שהמחשב הנל אינו יכול להתאים למשחק (חסר כרטיס מסך והשלמת זיכרון)
בפניות חוזרות לסניף נעננו שלא ניתן להשלים את הפרטים עלידם - ביקשו שאנו נבצע את התוספות בנפרד.
סרבו לטפל בהתאמת המחשב ליישום , לא הסתייגו מכך שהמחשב אינו תואם את הדרישות הראשונות שלנו ,
סרבו לזכות בהחזרת המחשב (גם כאשר הוחזר לסניף כ "חדש")
כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב לדגם מתאים או זיכויי מלא בהחזרת המחשב (המחשב עדיין בסיף גן שמואל) פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה