פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב שנרכש בעודו פתוח- פגיעה באמון הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הוריי רכשו לבעלי מחשב נייד מסוג hp 3050 מלכתחילה היתה בעיה עם החנות ועם חברת hp וזאת בשל הסיבה שחברת ביג בוקס פירסמו מפרט לקוי....כלומר קנינו מחשב שהמפרט שמוצג- איננו מה שקיים באמת במוצר.
על כך אכן קיבלנו פיצוי פעוט מהחנות.
ביום שקנינו את המחשב לקחתי אותו ואף ציינתי בפני המפעיל שברצוני להפעיל אותו רק בעוד מספר חודשים כיוון והוא נקנה כמתנה שיעשה בה שימוש מאוחר יותר, נתתי לו להתקין מערכת הפעלה והוא החזיר את המחשב לקופסא, נתתי אמון מלא בעובדים במנהל במפעיל ובכלל אנשי ביג בוקס שקיבלתי מוצר חדש כראוי מחברה גדולה שמכבדת את עצמה- מסתבר שעשיתי טעות גדולה, אתמול בלילה בעלי פתח את המחשב לראשונה, ראשית מהצד התחתון של המחשב שאמור להיות סגור הרמטית- היה מודבר מסקנטייפ לכל האורך-משמע קיבלנו מחשב שפתחו אותו עוד קודם לכן החזירו אותו בחזרה והדביקו! (המפעיל פתח אותו מהצד הקדמי כך שזה לא היה הוא).
התעלמנו מהעובדה הזאת אבל השיא היה כשראינו שריטה - שריטה של ממש בגב המחשב ושבר קטן בפלסטיק שלו !!!!!! זה מה שאני אמורה לקבל אחרי ששולם סכום של קרוב ל6000 שקל- מחשב שנעשה בו שימוש?? באיזה חברה שמכבדת את עצמה נראה דבר כזה, ועוד דבר- הדבר פלסטיק שמכסה את המסך בדר"כ במחשב נייד- לא היה קיים בכלל, והדבק פלסטיק שמכסה את גב המחשב היה מונח בצורה ממש מרושלת כשהמון לכלוכים קטנים מודבקים תחתיו, כלומר לא נשאר לי שום ספק שקיבלתי מוצר שנעשה בו שימוש.
חוסר אמון משווע ופגיעה בלקוח ובכספו.
מסתבר שגם חברות גדולות שמכבדות את עצמן צריך לבדוק ב7 עיניים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ראשית כל בדיקה יסודית שלא הוחלפו חלקים במחשב חלילה, או בלאי פגום שהוחזר לחנות ונמכר לנו, ושנית כל פיצוי הולם על כך שרכשנו מוצר פגום. פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה