סירוב להחליף מוצר פגום בהצגת קבלה, לפני פקיעת האחריות |
נושא התלונה: |
שבת 07 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
דרך העמק 41 נצרת עילית |
כתובת: |
סניף נצרת עילית, דודג' סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי אוזניות מדגם AKG K321 בסניף הנתון, בתאריך 12/03/11, אוזניה אחת הפסיקה לעבוד, והיום 7/05/11 הלכתי לסניף ושם נאמר לי שאני צריך לפנות ליבואן הרשמי בארץ [שעליו אף פעם לא שמעתי, ואין לי שום קשר אליו משום שהאוזניות נקנו בביג בוקס] ולשאול איפה נמצאת נקודת שירות שלו ולמסור ליבואן את האוזניות לבדיקה, ביג בוקס מסרבים למסור את האוזניות לתיקון בעצמם, ואני נשארתי עם מספר טלפון של היבואן [שנמצא בלוד, שכנראה לי יסכים לבוא לאסוף את המוצר הפגום, מרחק של 100 ק''מ] ואוזניות שלא עובדות.
|
בזבוז זמן, בזבוז דלק כתוצאה מנסיעה לסניף |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר למוצר חדש, או קבלת החזר כספי מלא על המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|