פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש..ומוצרים פגומים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מספר הזמנה 40141146


אז ככה קניתי מחשב נייד lenovo g560 מביג בוקס סניף בילו, כשהגעתי הבית והדלקתי אותו המסך כולו היה צהוב וירוק ומרצד ולמחרת בבוקר התקשרתי לביג בוקס והם אמרו לי שאני יביא אותו והם יבדקו ואם יש לו תקלה הם יחליפו
ואמרתי להם שאני לא יכול להגיע היום כי אני בן 17 ואמא שלי באה איתי לקנות את המחשב ואין לי דרך לבוא עכשיו אז הם אמרו לי שאני יכול ללכת לסניף בסט בי שהוא מאוד קורב אלי 5 דקות נסיעה
טוב אז הלכתי לסניף הזה במונית הגעתי הם אמרו לי שאין באפשרות להחליף משהו שנקנה מביג בוקס ולהחליפו בבסט בי אז אמרתי להם אז למה הם אמרו לי סתם והמנהל שם אמרה לי שהם אותו אמא ואבא(ביג בוקס ובסט בי)
אבל מי שאמר לי את זה טעה..כמובן שהתקשתי לביג בוקס כשהגעתי הבית הם אמרו לי שהמנהל שהייתהבבסט בי טעתה( ומכל זה אני נדפק) ובערב נסעתי אם אמא שלי לביג בוקס והם כמובן ראו את התקלה והחליפו לי..
כמובן של"פתעתי אחרי שבועיים וחצי המחשב הזה גם קרתה לו את אותה תקלה במסך ובמשך 4חודשים הוא היה 4 פעמים בתיקון
ותיקון לוקח בערך שבוע כי עד שהם לוקחים ועד שהם מחזירים כי שישי שבת לא נחשב
יום עסקים הם לא עובדים..
כמובן שהתקשרתי ללנובו והם אומרים שהחלפות זה רק דרך החנות שאני קניתי ופניתי לחנות והם אמרו לי לפנות לשירות לקוחות פניתי לשירות לקוחות והם אמרו לי שמחשב ישאר אצלי ואם יקרה עוד תקלה הם יחליפו
כמובן שלא האמנתי בזה ופניתי לאמון הציבור ואחרי שבוע התקשרו אליי שירות לקוחות ביג בוקס ואמרו לי שאני יכול להגיע ולהחליף את המוצר אבל למוצר אחר כי אין להם יותר לנובו..
כמובן שעל פי חוק אסור להם להכריח אותי לקנות מוצר שלא רציתי מלחתחילה ..נסעתי לחנות ולא היה לי כסף להוסיף למחשב אחר כי הכל היה יותר יקר במעבדים i3 מה שאני קניתי אז לקחתי זיכוי מחוסר ברירה..
למרות שעל פי חוק הם היו חייבים לתת לי החזר כספי אבל כי אני קטין בן 17 והייתי אם אחי ב19 עבדו עליי ואפילו שאמרתי להם את זה הם אמרו לי שזה שטויות...
למחרת באתי אם הזיכוי ווספתי 300שקל מחוסר ברירה ולקחתי hp וכשהגעתי הבית ל"הפתעתי" המקלדת של המחשב הייתה מאוד נפוחה איפה שהמעבד נמצא כאילו יש בעייה במעבד וכל במקלדת שאתה לוחץ
בצד שמאל שוקעת..התקשתי לביג בוקס הם אמרו שאני צריך להביא את הז לחנות כדי שהם יראו ושוב באתי לחנות בפעם ה4 והם אמרו שאני צודק והביאו לי מחשב חדש ואמרתי להם שיפתחו אותו הם
המוכר פותח ורואה שהמחשב הזה יותר פגום משהם מכרו כל הצד השמאלי נפוח ומקשים בכלל לא ישרים כל אחד עקום יותר מהשני..והוא הלך להביא עוד אחד וגם הוא היה עקום ונפוח בצד שמאל של המקלדת
ואמרתי להם מזה מחשבים סוג ב' אתה מוכאים פה? כמובן שהם אמרו שהם לא אשמים זה הספק והאשימו את הספק בלי סוף ואמרו שלכולם יש את אותו ספק לאייבורי ולksp וכמובן שלא היה להם יותר מחשבים להציע
אז ביקשתי את כספי והם אמרו שאי אפשר ונתנו לי מחשב של דל ששוה 3400 ב3000 ואני שוב מחוסר ברירה הוספתי כסף כבר חרגתי 500שקל מהתקציב שלי מחוסר ברירה..
וכמובן בדקתי את הדל שלא עקום משהו והדלקתי ווא היה מעולה..כשהגעתי הבית ושיחקתי במחשב רק אחרי איזה חצי שעה שוב ל"הפתעתי"שמתי לב שהctrl לא עובד ממש כאילו הוא לא קיים כשבדקתי את הctrl שמצד ימין הוא עבד
אבל השמאלי לא עבד ושוב בפעם המי יודע כמה נסענו לחנות רק הדלק עלה איזה 450 שקל לשם כל פעם ללכת לשם ועוד עוגמת נפש שלי ובזבוז זמן של אמא שלי שדחתה עבודה בגלל זה כי שיגעתי אותה שתיקח אותי מהר שביג בוקס
לא יתנערו מאחריות אם יעבור 2ימי עסקים ..כשהגעתי לחנות אמרתי את זה למוכר (קוראים לו אדם והוא אחראי שם )שם הוא אמר לי שאני שקרן ככה במילים האלה אמרתי קח אפילו תיבדוק ואמרתי לו מי אתה שתגיד לי שקרן והוא צועק עליי ואומר לי
על תרים עליי ת'קול שלך אני לא אחד החברים שלך אמרתי לו ואתה לא תגיד לי שקרן וחתיכת חוצפן ,והוא אומר לי שהוא לא עוזר לי יותר אז הלכתי למוכר אחר שראה את התקלה ואמר שאני צודק ואמר שהוא יחליף לי
אמרתי לו שאני לא רוצה החלפה אני רוצה את כספי הוא אמר שזה לא ניתן אמרתי לו שכל הזמן שאמרו לי את זה עבדו עליי עכשיו אם הם לא מחזירים לי את כספי אני פותח נגדם תביעה בבית משפט(לא אני כמובן כי אני
קטין בן 17 אלא אבא שלי) רק על העוגמת נפש+זלזול+מרמה+בזבוז זמן+עוגמת נפש על זה שאומרים לי שאני שקרן וצועקים ממש בושות..וגם על השם שיצא להם
קיצר הם בסוף הבינו שעדיף להם להחזיר לי את כספי הוא דיבר אם המנהל הגדול שם בטלפון ואמרו לי לרשום מספר חשבון בנק ורשמתי את של אמא שלי והם החזירו לי את כספי אחרי שבוע וחצי בערך
אני מציע לכם לא לקנות שם חווית קנייה גרועה ...

אני מציע לא לקנות משם ..
זלזול בלקוח+מוצרים סוג ב'
ואני דווקא אהבתי מאוד את ביג בוקס בבילו כאני ואחותי בהתחלה הלכנו לקנות
מחשב היא קנתה מאופיס דיפו ליד ואני אמרתי לה שביג בוקס יותר טוב וכנראה שהיא צדקה אופיס דיפו ברמה יותר גבוה והמחשב של אחותי בלי עין הרע עלה פחות ממה שאני קניתי והוא יותר טוב ..
אופיס דיפו פי 4 על ביג בוקס אולי החנות של ביג בוקס נראית יותר יפה אבל מה שחשוב זה המוצרים ושלא יגידו זה קורה מוצר פגום כי אלהם זה קרה 4פעמים אז שלא יבלבלו ת'שכל וראיתי שם עוד בן אדם שקנה מגהץ ואמר שהמגהץ לא עובד מההתחלה ...קיצר לא כדי לקנות משם וגם שירות זוואה מקללים



אפילו עכבר שקניתי משם נקרע והחלפתי פעם אחת שהלכתי לשם להחליף מחשב והם החליפו לי אבל שוב גם זה נקרע סתם עכבר דחפו לי ב70 שקל הם יודעים שאנשים לא יבואו עד לשם בשביל עכבר
קניתי אחד אחר ב30 שקל והוא יותר טוב לא נקרע אם היה אפשר להחליף אותו בבסט בי זה היה טוב כי אני יכול להחליף אותו פה 5 דקות באוטו מהבית ואם אפשר להחליף גם לדגם אחר אז תודה כי הדגם הזה דפוק
ממש סתם הוא נקרע כאילו לא נקרע ממש החוטים יוצאים כזה וזה יכול לעשות קצר ולהרוס את המחשב ואני לא מסתכן בשביל עכבר מסכן ..אם אפשר להחליף בבסט בי אז תגידו לי ותודיעו להם שאני לא ילך סתם
ואם לא אז אפשר להחליף דגם בביג בוקס אם אי אפשר אני ילך לשם? ואפשר להחליף מסניף לא בבילו של ביג בוקס? נגיד במודיעין? כי פעם הם אמרו לי שאי אפשר..
אם אפשר להחליף אותו לדגם אחר או למוצר אחר אז זה מעולה ובמיוחד אם זה בבסט בי כי זה קרוב אבל אפ אפשר להחליף רק לאותו מוצר אז באסה אבל לפחות שיהיה אפשר להחליף בבסט בי ואז אני יתן את
זה לדוד שלי מתנה..
עוגמת נפש+זלזול+בזבוז זמן ודלק סוג הנזק :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה