סירוב לביטול עסקה, וניסיון תקיפה של סגן-מנהל הסניף מספר הזמנה: 12029754d |
נושא התלונה: |
לוי יוסי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 08 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
טוליפמן 7 ראשל"צ |
כתובת: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
* ימים ספורים לפני תאריך האירוע הנ"ל, נכנסתי לחנות ביג-בוקס סניף ראשל"צ (סינמה-סיטי) ברחוב ילדי טהרן 5, במטרה לרכוש מכונת גילוח.
* לאחר שקיבלתי המלצה חמה מנציג המכירות על דגם יוקרתי מתוצרת פיליפס RQ1280CC, ולאחר שהשיב בחיוב לשאלתי ובביטחון עצמי מוחלט שמכונת הגילוח הנ"ל, הינה בעלת תא איסוף שערות בעת הגילוח, ואין תופעה של פיזור שערות כמו בדגמים הקודמים, הגעתי להחלטה לרכוש אותה במקום.
* לאחר שימוש של פעמים אחדות במכונת-הגילוח הנ"ל, הבחנתי לאכזבתי, שאכן, התופעה קיימת ואף חמורה יותר מהדגמים הקודמים, (חרף תוצאות הגילוח שהפתיעו לטובה). השימוש במכונה היה בלתי נסבל מאחר, וכל הזיפים היו מתפזרים לכל עבר בעת השימוש בבית, במכונית והגילוח הפך להיות ובלתי אסתטי ובלתי ניסבל.
* פניתי לשירות-הלקוחות של היבואן (אלקטרה סחר בע"מ) והם הפנו אותי למעבדות שירות המורשות מטעמם לצורך בדיקת המוצר. יצרתי קשר עם מספר מעבדות ושם הוסבר לי טלפונית, שאין מדובר בתקלה, ותופעת פיזור השערות ידועה בדגמים אלו בגלל מבנה המכונה והסכינים.
* עם תחושה של מרומה, חזרתי בתאריך 08/11/2011 לחנות שממנה נרכשה מכונת-הגילוח, ושם קיבל אותי סגן מנהל הסניף בשם ליאון-פיינברג וגוללתי בפניו את הבעיה, כמו כן, דרשתי להחליף את המוצר לדגם אחר או, לבטל את העסקה.
* התייחסותו של סגן המנהל לפנייתי הייתה אנטי, בוטה ותוקפנית, שבאה לידי ביטוי בטון דיבור מזלזל, השתיק אותי ומנע ממני להתבטא, כמו כן הבטיח לי אישית, שהוא יעשה הכל שלא ישיבו לי את כספי חזרה.
* יחסו המשפיל כלפיי, הביאה אותי להרים את קולי, ובאופן טבעי לפרוק את זעמי מתוך מצוקה וחוסר אונים ליחס ושירות הלקוי. לתדהמתי, סגן המנהל לא הירפה, יצא מדלפקו לעברי בהתפרצות זעם במטרה לתקוף אותי פיזית, הניף את ידיו לעברי והטיח בי קללות ואיומים. עמדתי המום וקפוא במקום. למזלי, יתר העובדים (נציגי-המכירות) שהיו במקום הגנו עלי ושימשו חוצץ ביני לבינו תוך כדי ניסיונותיהם להרגיעו אך לשווא.
* בריונותו של סגן-המנהל לאון-פיינברג (ממוצא רוסי) לא חדלה, ובמטרה להצדיק את התנהגותו הבריונית, הפנה אלי אצבע מאשימה בטענה שאני התבטאתי וכניתי אותו "רוסי-מסריח" כאשר למעשה הערתי בפניו: "שהשירות מסריח". מר פיינברג הוסיף והסיט את יתר העובדים תחת חסותו (אף הם ממוצא רוסי) בכך שאני קראתי לעברם "רוסי-מסריח" והם בתגובה הצטרפו לתוקפנותו של מר פיינברג, גורשתי מהחנות, ומתוך חשש שיפגעו בי נמלטתי במהרה, בו בעת, שאני מסולק בברוטאליות ובקללות מהמקום.
* חשוב לי לציין, שאני ובני משפחתי המורחבת ומקום עבודתי (שהינו הוסטל המתגוררים בו דיירים רבים), לקוחות גדולים מאד של חברת ביג-בוקס/בסט-ביי מזה שנים רבות, ואף מוכרים וידועים. כמו כן, לאור ריבוי הרכישות שלנו שאני אישית נוהג לבצעם, מכירים אותי אישית מנהלי הסניפים בסביבת אזור מגוריי ותמיד זכיתי ליחס ושירות יוצא דופן.
* פגוע, המום וסוער, פניתי בכתב למחלקת שירות הלקוחות של חברת ביג-בוקס/בסט-ביי, התלוננתי וגוללתי בפניהם את כל המקרה שארע בהרחבה לרבות, על מקרה התוקפנות של סגן המנהל וכמו כן, את דרישתי לביטול העסקה. לתדהמתי, פנתה אלי למחרת נציגת שירות בשם "הדרה", והתייחסה בתמצית ובקצרה לדרישתי לביטול העסקה, תוך כדי התעלמות מוחלטת ממקרה ניסיון התקיפה של סגן המנהל המדובר.
* כשהערתי באוזניה של נציגת השירות, מדוע היא מתעלמת ממקרה ניסיון התקיפה של סגן המנהל, עליו התלוננתי בכובד ראש, השיבה לי באדישות: "גם אתה לא הייתה בסדר" ובעניין ביטול העסקה, הבטיחה שתחזור אלי עם תשובה בימים הקרובים.
* בשיחתנו הטלפונית זו, הודעתי לנציגת-השירות, שלאור ההתעלמות המוחלטת מתלונותיי החמורים, אני שומר לעצמי את הזכות, להגיש תלונה במשטרה כנגד סגן-המנהל בעת מילוי תפקידו.
* במטרה להתנער מאחריותם לממש את זכותי לביטול העסקה לאור הטעיה מכוונת של נציגי המכירות, חזרה אלי "הדרה" נציגת-השירות עם תשובה שלילית לביטול העסקה, בנימוק שמכונת-הגילוח נשלחה לבדיקה במעבדה מטעמם, ונמצאה תקינה, וזאת, תוך כדי התעלמות מוחלטת מטענותיי הספציפיות, המתייחסות לתופעת פיזור השערות, ולא בדבר אי תקינותה של המכונה שמעולם לא טענתי כך.
* יש לציין שלאחר האירוע ובאותו יום, רכשתי מכונת גילוח מדגם אחר (אף היא מתוצרת פיליפס) בחנות ייעודית למכונות גילוח, המשמשת גם כמעבדת שירות מוסמכת למכונות גילוח מתוצרת פיליפס. טרם רכישתי הוצגו בפניי מגוון דגמים של מכונות גילוח מתוצרת פיליפס (כולל את הדגם שהוחזר לחנות), שם הובהר לי חד משמעית שלדגם שהוחזר לחנות קיימת תופעה של פיזור שערות בעת הגילוח והשימוש בו מיועד ומותאם בעיקר בעת המקלחת.
* זאת ועוד, נסעתי לחברת "אלקטרה סחר בע"מ" בראשל"צ (שהינו היבואנית הרשמית של מכונת הגילוח הנ"ל), נפגשתי עם אחרית מעבדת תיקונים במקום, במטרה לשמוע את דעתה ולקבל סיוע. זו השיבה לי בתגובתה, שתופעת פיזור השערות ידועה במכונת הגילוח הנ"ל ותלונות אלו נשמעות מצד לקוחות פעמים רבות. אולם לדבריה, על החנות הייתה מוטלת האחריות להודיע בדבר תופעה זו טרם המכירה ללקוח.
* לדאבוני, חברת ביג-בוקס/בסט-ביי, הוכיחה בהמשך, שלקוחות זה לחוד, שירות זה לחוד ועסקים זה לחוד. החברה ובראשה מר "רונן-קרן", מנהל חטיבת אינטרנט ושירות-לקוחות, המשיכה להגיב לתלונותיי בסילופים וניסיון להטות את תוכן דבריי ותלונותיי, כמו כן, התעלמה במכוון מטענותיי הקונקרטיות. החברה מנסה לטשטש את המחדלים שלה ושל עובדיה, ואף העניקה גיבוי מוחלט לעובד מטעמה, שמונה למלא תפקיד של סגן-מנהל על ידה, ונוטה להשתמש בבריוניות כלפי לקוחותיו. לצערי, החברה התעלמה לחלוטין מחומרת העניין ואף הגדילה לעשות וטענה, שהפניתי שלא בצדק טענות כלפי אותו סגן מנהל, כאילו היה הכל פרי דמיוני.
* אני סמוך ובטוח שהמקרה החמור נצפה ונבדק במצלמות האבטחה שלהם ודבריי אומתו, זאת ועוד, מקרה התוקפנות לא הוכחש תחילה מצד נציגת שירות-הלקוחות, אלא, הוצדק בטענה שגם אני לא הייתי בסדר לדבריה.
* לצערי מר רונן-קרן מנהל שירות-לקוחות, שנאות להגיב בכתב לבקשתי לאחר פניות חוזרות ונשנות מצדי, האשמים אותי שפעלתי בחוסר תום-לב, אולם יש לציין שברוב התגובות שלו באתר זה, הוא נוהג לכנות את רוב המתלוננים באופן דומה ולכן, אתעלם מכך.
* אמשיך להילחם בכל האמצעים הדרושים ע"פ החוק למצות אתם את הדין, כמו כן, אלחם עד לביטול העסקה ולהשבת מלוא כספי ע"פ החוק.
* מיותר לציין שאת רכישותיי הבאות אמנע לחלוטין לבצעם ברשתות ביג-בוקס/בסט-ביי, כמו כן, אזהיר את משפחתי ומכריי בביצוע עסקאות ברשתות אלו.
|
כספי, עוגמת-נפש ועלבון. |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה, שומר לעצמי את הזכות להגיש תלונה במשטרה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|