פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אייר נושא התלונה:
אילוז אלין שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
15.01.2012


הנידון: מקרר אייר

רכשתי מקרר מסוג אייר בתאריך 24-11-11 , מס ההזמנה 55095417 , ומאותו יום הסיוט שלי לא ניגמר .
קיבלתי אותו שבועיים לאחר ההזמנה שנרכשה ב –BIG BOX גן שמואל, אם מכה בדלת של המקרר + דלת של המקפיא אינה נסגרת.
פניתי לניופאן מידית דיברתי שם עם כמה וכמה נציגות למיניהם ומנהל שירות לקוחות ששמו אבי , שהבטיח לי שיחזור אלי וחזר רק חודש אחרי , ביום חמישי האחרון 12.01.2012.
במהלך החודש הזה היו אצלי שישה טכנאים, אחרי 3 שבועות שהמקרר היה אצלי החליפו לי את דלת המקרר שהיה עם מכה חיצונית והביאו לי דלת שכולה שבורה מבפנים.
את הדלת של המקפיא עדיין לא הצליחו לסדר, בהתחלה נאמר לי שהזמינו לי חלק למקפיא , לאחר מכן כשהטכנאי הגיע הוא אמר שלא ניתן לתקן את הדלת , טכנאי שבא אחריו ניסה וגם לא הועיל.
פניתי לשירות לקוחות של ניופאן שוב הזמינו שוב טכנאי וכשהיה צריך להגיע שאלתי "האם החלק של המקפיא אצלו?" וענה בטענה שאין לו מושג במה מדובר, פניתי שוב לניופאן בדקו זאת ואמרו לי שמצטערים שהטכנאי יצא בלי לדבר עם המנהל שירות לקוחות אבי ולא לקח איתו את החלק , שזה נימשך במשך שבוע אחריו הגיע עוד טכנאי בלי שום חלק למקפיא וגם לא הצליח לסדר אותו .
נימאס לי מהשירות והזלזול של חברת ניופאן , הלכתי לחנות BIG BOX בגן שמואל בחור בשם אעבד בחור נחמד מאוד שנהנתי מהשירות שלו מאוד, רשם מייל למנהלת שירות לקוחות של BIG BOX , יום אחרי התקשרו אליי לניופאן ואמרו ששולחים אלי טכנאי , אכן הגיע טכנאי וצילם את המקרר , אחרי כמה ימים התקשרה אלי אושרת מניופאן והתחילה לשאול שוב את השאלות מה קרה למקרר? , הסברתי לה ואמרתי שאני לא מרוצה מאופן השירות והיחס , ובטח שלא מהמקרר ומהרעש של המקרר שלא נותן להירדם בלילה , רעש בלתי נסבל כמו של טיסה , אמרה שיחזרו אלי ביום חמישי האחרון , חזר אלי אדון אבי ואמר שיגיע טכנאי ביום ראשון מבלי לתאם איתי מראש שעה .
הטכנאי הגיע התקשר אליי כאשר היה ממול הדלת של הבית ושאל היכן אני? לא ניראה לי הגיוני הדבר שהוא מגיע בלי תיאום מראש, הנני בחורה עובדת עדיין הסיפור הזה עומד באותו מקום ללא שום התקדמות , אני כועסת מאוד מאוד מכיוון שהמקפיא שלי פתוח וכל הדברים שהיו לי במקפיא התקלקלו , יש לי ילד קטן בבית שאני אפילו לא יכולה לקנות בשר/ציפס/ירקות קפואים/בורקסים וכו.... מכיוון שאין לי אכסון , כל יום ביומו אני ומשפחתי הולכים לאכול בחוץ משום שאין לי היכן לשמור את הקניות שאני עושה וזאת הוצאה כספית מאוד גדולה .
אני מתעקשת שיחליפו לי את המקרר באופן מיידי ולא מעוניינת לדבר יותר עם אף אחד משירות לקוחות של ניופאן , אני רכשתי את המקרר מ BIG BOX גן שמואל ואני מעוניינת לדבר רק עם נציגה שמכרה לי את המקרר – ניצן .
מה שאתם גורמים לי לעוגמת נפש , ובזבוז אדיר של כסף מיותר, אנחנו משפחה שעובדים מאוד קשה בשביל כל שקל ושקל ואנחנו חושבים פעמים עם לצאת לאכול בחוץ , אבל אין לנו ברירה אתם מכריחים אותנו , להוציא כספים מיותרים , ואם נשקע בחובות זאת תהיה אחריותכם בלבד .
אני מאוד מאוכזבת ולא אמליץ לאף אחד מחבריי לרכוש מהמוצרים שלכם .
אני חושבת שהסברתי את עצמי יותר מדי פעמים , המכתב הזה פורסם בצרכנות הוגנת , פייסבוק,כל בוטק,וידיעות אחרונות -

לטיפולכם- אלין ואבי אילוז –( 052-8020410-אבי) (052-8020417-אלין)

*- העתקים-מנכ"ל BIG BOX, מנכ"ל ניופאן, צרכנות הוגנת, כל בוטק, ידיעות אחרונות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה