פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתעללת בלקוחות אחרי ששילמו - והתעלמות מתלונות ע"י כל דרגי החברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מוצר בחנות BIG BOX. המובילים שבאו אלי הביתה הגיעו לא בשעה שנקבעה, צעקו, איימו, גרמו נזק למזוזה, ניסו לסחוט כסף נוסף עבור ההובלה ללא קבלה, וסרבו לעזוב הבית כך שלא ניתן היה להוציא הילדים בזמן מהגן. להפתעתי הרבה, תלונתי בסניף לא זכתה לתשובה ומענה מינימליים - פשוט לא חזרו אלי.גם התלונה בנושא בהנהלה הראשית לא מטופלת, רודף אחריהם והם לא עונים ולא חוזרים אלי כבר הרבה זמן. אני נשאר עם הנזק, הקנסות על האיחור בגן והרבה מאוד עגמת נפש.
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עבור הנזקים ועבור עגמת הנפש פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
אופק שלום,הינך מתאר רצף פעולות שלא עולים בקנה אחד עם מדיניות החברה
ועל כך צר לי באם נגרמה לך אי נעימות.
לגבי נושא המזוזה, נמסר לנו על ידי חברת ההובלות שהמזוזה הורדה מהמשקוף מכיוון שלא ניתן היה להכניס את המקפיא לביתך.
תגובה:
בהמשך לשיחתנו הטלפונית בתאריך 02.03.06 הצעתי להעניק לך שוברים ע'ס 200 ש"ח לרכישה ברשת BIG BOX כמו כן הוסכם שנשלח נציג לביתך שיבדוק את נושא המזוזה.
אני מקווה להמשיך ולראותך בין לקוחותינו גם בעתיד.
בברכה רונן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה