מתחנת קפה שמסרבת לתחון |
נושא התלונה: |
וגמן אליהו |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד מתחם סטאר סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 02/10/12 רכשתי מתחנת קפה מדגם selmor se-257 במחיר 129.00 ש"ח. בנסיון ראשון של תחינת פולי קקאו, המכשיר עבד כ-10 שניות בלבד ונדם. פתחתי את המכסה העליון רוקנתי את הפולים ארזתי את המכשיר בקופסתו המקורית, נסעתי לחנות בתאריך (06/10/12 ) אמרתי למנהל הסניף מר ליברמן יאן, שאני לא רוצה את המכשיר ואני מבקש החזר
כספי
מר ליברמן יאן נפנף אותי עם תירוץ בזו הלשון:בגלל שהפעלתה את המכשיר
לא נחזיר לך את הכסף ואתה יכול ללכת למי שאתה רוצה.כנראה שמר ליברמן יאן חושב שהוא מנהל של חנות למוצגים דוממים וזו חוצפה בכלל מצד הלקוחות להפעיל את הפריטים הנרכשים מחנותו.
לסיכום:אני הפסדתי 129 שח. מר ליברמן גירש לקוח שרכש כמה וכמה פריטים בביג בוקס, ניחוש פרועה מי המפסיד הגדול?
נ.ב. כל פעם שאני נכנס לסניף אני רואה פחות לקוחות,האסימון נפל סוף סוף,
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פתרון שלי פשוט: אני עשיתי ביג איקס אל ביג בוקס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|