פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתחנת קפה שמסרבת לתחון נושא התלונה:
וגמן  אליהו שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד מתחם סטאר סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02/10/12 רכשתי מתחנת קפה מדגם selmor se-257 במחיר 129.00 ש"ח. בנסיון ראשון של תחינת פולי קקאו, המכשיר עבד כ-10 שניות בלבד ונדם. פתחתי את המכסה העליון רוקנתי את הפולים ארזתי את המכשיר בקופסתו המקורית, נסעתי לחנות בתאריך (06/10/12 ) אמרתי למנהל הסניף מר ליברמן יאן, שאני לא רוצה את המכשיר ואני מבקש החזר
כספי
מר ליברמן יאן נפנף אותי עם תירוץ בזו הלשון:בגלל שהפעלתה את המכשיר
לא נחזיר לך את הכסף ואתה יכול ללכת למי שאתה רוצה.כנראה שמר ליברמן יאן חושב שהוא מנהל של חנות למוצגים דוממים וזו חוצפה בכלל מצד הלקוחות להפעיל את הפריטים הנרכשים מחנותו.
לסיכום:אני הפסדתי 129 שח. מר ליברמן גירש לקוח שרכש כמה וכמה פריטים בביג בוקס, ניחוש פרועה מי המפסיד הגדול?
נ.ב. כל פעם שאני נכנס לסניף אני רואה פחות לקוחות,האסימון נפל סוף סוף,
עלבון סוג הנזק :
פתרון שלי פשוט: אני עשיתי ביג איקס אל ביג בוקס פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה