פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה על ידי סגן מנהל החנות נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת הגעתי לחנות על מנת לרכוש שואב רובוטי ומצנם . המתנתי בסבלנות כחצי שעה ואף מוכר לא ניגש אלי למרות שביקשתי עזרה , לבסוף החלטתי לבחור לבד ניגשתי לבחור מצנם והדגם שרציתי לא היה בתצוגה אלה ארוז בקופסאות. החלטתי לרכוש אולם, פתחתי את הקופסא לראות שאכן זה המוצר והוא תקין. לפתע ניגש אלי סגן המנהל והחל לצעוק עלי ולהעליב ,עניתי לו והוא גרש אותי מהחנות ואמר לקופאית לא למכור לנו דבר. חשוב לציין כי רכשתי לא מזמן טלוויזיה ומיקרוגל והשירות היה מעולה ולכן חזרתי לחנות . נעלבתי, כעסתי , בכיתי אבל הלכתי. מניתי לשירות לקוחות פעמיים ולא קבלתי מענה,ניסיתי לשוחח עם מנהל החנות אך לשווא הוא לא חזר אליי . מימי לא נתקלתי בייחס כה מעליב ובעובד חסר נימוס וכבוד. חנות שמכבדת את לקוחותיה הייתה טורחת להתייחס ובנוסף בודקת אם העובדים שהיא מעסיקה שירותיים ואדיבים או בוטים וחסרי רגש.
עלבון סוג הנזק :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה