פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איום פיזי ומילולי מצד מנהל החנות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביג בוקס ראשל״צ סינמה סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, יום שבת ה22 ליוני, הייתי בחנות ביג בוקס בסינמה סיטי בראשון לציון על מנת לנסות לקבל העתק חשבונית על מוצר שקניתי בחנות לפני כשנה. נציג שירות בשם אולג (לא הסכים לתת לי שם משפחה) עמד ליד הקופות מבלי לעשות דבר וניגשתי אליו לקבל שירות. מאותו הרגע התחילה אחת החוויות הנוראיות שחוויתי מול נציגי שירות בחיי. אותו נציג שירות שהזדהה כמנהל החנות לא רצה לעזור לי, נתן לי הרגשה שעושה לי טובה ודיבר מאוד לא יפה. כשאמרתי לו שהוא מדבר אלי בצורה גועלית הוא הביט בי ואמר לי ״את גועל נפש״ וכששאלתי איך הוא מדבר ככה ללקוחות שלו הוא ענה שאני זו שצריכה לדבר יפה , לא הוא והוא בכלל לא רוצה לעזור לי. ביקשתי את שם המשפחה שלו והוא לא נתן לי וביקשתי את הטלפון ליצור קשר עם מנהל החנות והוא לא ענה אז צילמתי אותו ואמרתי לו שאתלונן עליו ויצאתי מהחנות. בתגובה הוא יצא מחוץ לחנות, צעק וקילל אותי, התקרב אלי במבט מאיים והחל להרים ידיים עד שבן זוג שלי הגיע והרחיק אותו ומוכר נוסף מהחנות יצא והחזיק אותו. אני מאמינה שהכל מצולם במצלמות האבטחה.
מיותר לציין שחזרתי בשוק ובדמעות הביתה.
אני כמובן לא אחזור לעולם לחנויות שלכם ומתחרות על הרגע שקניתי אצלכם. אני בהלם שצורת דיבור כזו מקובלת אצלכם ברשת ושמנהל חנות מרשה לעצמו לדבר אל לקוחה באופן כזה ואף לאיים פיסית.
אני מקווה שיקחו את תלונתי ברצינות כדי שחוויה נוראית שכזו לא תחזור ואף אישה אחרת לא תאלץ לחזור בדמעות הביתה מביקור בחנות שלכם.
יש לציין שיש לי תמונה של אותו מנהל חנות.
עלבון סוג הנזק :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה