פרטי התלונה

תלונות ביג בוקס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביג בוקסשעות פתיחה ביג בוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מול קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/4/06 הגעתי לסניף של הרשת מול קניון איילון, לאחר שקראתי במגזין שהם שלחו שהם מוכרים מחשב מסוג mac mini, הגעתי ישר בצאת השבת, ובלי לחושב פעמיים קניתי אותו מה שהתברר לי שאין להם אותו במלאי,אבל הובטח לי שעד שבוע זה מגיע ובדרך כלל יותר מהר, שמחתי במיוחד שנציג המכירות בדק מול הספק שיש במלאי ושזה באמת יגיע עד שבוע. שילמתי והתחלתי להמתין התקשרתי לחברה ביום רביעי 12/4 ערב ליל הסדר לשאול מה קורה ונאמר לי שיום שישי זה מגיע, התקשרתי ביום שישי הפעם דיברתי עם מי שאחראי לנושא (ניב) שאמר לי שכנראה הייתה אי הבנה ושזה לא שבוע אלא 10 ימים, כמובן שהתחלתי לכעוס ואמרתי שזה לא מקובל ובצורה "מנומסת" הוא ניתק איתי שיחה, חיכיתי עוד מספר ימים, והתקשרתי ביום שני 17/4 הפעם דיברתי עם הנציג שמכר לי את מחשב(שלומי) שאמר לי שבחמישי המחשב מגיע והוא מטפל בזה כל יום ,שוב כעסתי ואמרתי שזה לא מה שסגרנו במעמד הקניה,אמרתי לו שאני ביום חמישי מגיע לקחת את המוצר ולא מתכוון להתקשר(השיחה מוקלטת), הגעתי היום יום חמישי וכמו שחשבתי אין מחשב ואין נעליים, דיברתי שוב עם שלומי הוא אמר לי שהוא בודק את זה ודיבר עם נציג של ידע לטענתו(גאי צדיק) שאמר שיש לו את המחשב איתו אבל המקלדת והעבר האלחוטיים(שרכשתי) עוד לא הגיעו לארץ ואני אקבל מקלדת חלופית בנתיים ושהוא מגיע עוד 15 דק', הלכתי לאכול השארתי את הטלפון שלי וביקשתי שהספק לא ילך כי אני רוצה לדבר איתו, חזרתי כמובן הוא כבר לא היה, וגם המחשב לא, בשלב זה התחלתי ממש להתעצבן ולצעוק ובתמורה קיבלתי את מנהל המכירות(אמיר), שאמר לי את אותם הדברים שידעתי כבר שהם מצטערים ושידע הם ספק בעייתי ושהמחשב יגיע ביום ראשון מילה שלו, חזרתי על עצמי כמה פעמים שזה לא נראה לי שבנתיים כבר ירד לי חיוב אחד ושהכסף שלי כבר אצלהם אבל המוצר שלי עדיין אצל ידע.הוא אמר שגם הם לא מתוגמלים עד שהמוצר לא מגיע ,מה שלא נכון כי תשלום אחד אצלהם יפה מאוד,בסופו של דבר החתמתי את אמיר על ההזמנה עם השם שלו והטלפון שלו שזה מגיע ביום ראשון בהובלה אליי(לא הייתה לי בריריה).
כרגע אני בכלל לא מאמין שזה יגיע ביום ראשון
חשוב לציין שביג בוקס עובדים בצורה שיטתית ככה חבר שלי גם שאל לגבי מחשב אפל ואמרו לו שהוא לא בארץ אבל שיבצע הזמנה ויום ראשון זה פה(שקר)
אספקה מיידית ופיצוי על על הזמן ששרפתי פתרון נדרש :

ביג בוקס שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
עידו שלום,לאחר שדיברנו אישרת לי שקיבלת את המחשב ביום ראשון, הסברתי לך שהאיחור באספקה נגרם כתוצאה מימי החג ,צר לי באם נגרמה לך אי נעימות ,בברכה רונן. תגובה:
שלחתי לביתך שוברים ע"ס 200 ש"ח לרכישה באחד מסניפי BIG BOX פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה