פרטי התלונה

תלונות לוח ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
25 המרץ 2006
למנהלי האתר, שלום,
הסיפור קצת ישן וגם מוקד הבעיה המקורי התחלף והיה לאחר. אנסה לתמצת.
בספטמבר 2005 שהינו, אישי ואני, במלון הסקוטי בטבריה. בלילה הראשון לשהותנו סבלנו מרעש כבד שעלה מאולם שמחות סמוך ולא יכולנו להירדם עד מאוחר. בקשותינו מהנהלת המלון להעבירנו לחדר הפונה לצד אחר נענו בשלילה וגם למחרת כשהתלוננו סירבה ההנהלה לפצותנו. כך גם מאוחר יותר, כשביקשנו שיכירו לפחות בבעיה ובאי הנוחות שנגרמה לנו. למכתבינו השיב המנהל בהתנשאות ובקרירות וכמובן בשלילה.
ב-22 באוקטובר פניתי למר דני שדה מ'ידיעות אחרונות' למדור התלונות שלו. שלחתי לו שני אי-מיילים ופקס באותו עניין, אך לא קיבלתי תשובה. באי-מייל השלישי ששלחתי שאלתי אותו איך בכלל הוא מקיים את מדורו, מאין הוא שואב את התלונות אם אינו עונה על מכתבים. האם ייתכן שהמדור בכלל 'מפוברק'? הפעם קיבלתי תשובה, ועוד איך. מר שדה כתב שהוא אינו חייב לענות בכלל משום שמכתבי בוטה, חצוף ואינו ראוי לתגובה.
מכאן שאין לצפות לתגובתו של מר שדה כלל. שהלוא אם המכתב מנוסח בנימוס אין הוא עונה. ואם הוא 'חצוף' כדבריו הוא אינו חייב לענות.
פניתי אפוא אל מערכת 'ידיעות אחרונות', וגם כאן העליתי את תהייתי - האמתית והכנה - מהיכן נוטל כתב האמור לטפל בתלונות את החומר למדורו אם אינו עונה על מכתבים?
אבל תשובה - לא קיבלתי.
ומאז אני חושבת: היכן מתלוננים על מי שאמורים לטפל בתלונות?
והנה גיליתי האתר שלכם.
בעיית המלון שהוזכרה בתחילה כבר התיישנה, ואנו נפתור אותה בכך שנדיר את רגלינו ממנו. אבל בעיית האמינות של 'ידיעות אחרונות' נותרת בינתיים בעינה.
בברכה
יהודית שמש
עלבון סוג הנזק :

לוח ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה