פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ובורות של מנהלת הקבלה במלון !!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
מרידיאן אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
06/08/2006


הנדון: תלונת לקוח מלון מרידאן אילת

ביום חמישי האחרון ה 3/8 יצאנו אני ובת זוגתי לנופש במלון מרידיאן אילת לסוויטת ה "נובל סוויט" אשר הזמנו מראש .
בדרכינו לאילת אל הנופש בשעה 12:00 בצהריים לערך נתקבל טלפון ממרכז ההזמנות של רשת מלונות פאטל , נאמר לי כי קרה דבר מה לחדר אשר אליו הוזמנו ובחליפין הם מציעים לי סוויטת גן אשר בערכה שווה כ 200 ש"ח יותר לילה מהסוויטה אשר הזמנתי ,וזה הפתרון היחידי.
אני ביקשתי מאותה בחורה שתחזור אלי בעוד זמן מה ואני יודיע לה מה דעתי בנידון מכיוון שלא חזרו אליי ביקשתי מבת זוגתי שתתקשר אל המלון ותבדוק מה קורה אם השינוי אם נמצאו עוד אופציות חלופיות בדבר החדר ואם לא בדבר שינוי מלון .
בת זוגתי התקשרה אל המלון והופנתה אל מנהלת הקבלה "מרטין".
כבר מראש התלהמה מרטין בדבר אי נכונותנו להתפשר ותקפה את בת זוגתי והטיחה בה האשמות מטופשות ובטונים צורמים ואמרה שתחזור עם תשובות .
בת זוגתי עובדת באותה רשת פאטל וניסתה להבין את פשר התנהגותה ,כמובן שהזדהתה בפנייה כעובדת הרשת וכמו כן שאלה אותה אם זה היחס המזלזל והבוטה ניתן לכל אורח רגיל???
למרות הכול המחיר הוא מחיר מלא ולא נתבקשה שום הנחה או הקלה ע"י בת זוגתי בדבר הנחת עובד או הקלה מהרשת!!! היחס צריך להיות בהתאם לכל אורח רגיל ולא משנה אם עובד האורח ברשת עצמה או לא .
לאחר ששמעתי את "מרטין" מנהלת הקבלה מתלהמת אם בת זוגתי בטלפון בטונים שאפשר היה לשמוע גם ממרחק ולאחר כחצי שעה ארבעים דקות לערך שלא חזרו אלינו ולא נתנו לנו פתרון
התקשרתי אני למנהלת הקבלה "מרטין" בכבודי, ושאלתי אותה האם יש פתרון לבעייתינו ? בתשובה לכך הרימה הגברת מרטין שוב את קולה וגערה בי על כך שאני לא מבין ואיני מוכן להתפשר והיא מחפשת לנו פתרון אך אין היא משיגה ושלא נעיק עלייה .
בין חמש לעשר דקות לאחר מיכן בת זוגתי קיבלה טלפון מהנהלת המלון בו היא עובדת ונשאלה "למה היא לא מתפשרת ולמה היא לא מבינה את המצב ?"
מה שנשתמע מכך שהגברת "מרטין" ברוב חוצפתה העזה בלי שום שמץ של בושה לערב את עבודתה שלה בא היא מתקשה לתפקד, בחיים האישיים של בת זוגתי ???
איפה נישמע הדבר !!! חוצפה ממדרגה ראשונה!!!
מה בכך שצריכים לגעור בבת זוגתי בנושא ???ועוד בדרך לחופשתה האישית והפרטית אשר לה שילמה ממיטב כספה ????
האם חשבתם שבזה תם הסיפור ? ממש לא .כל זה רק בדרכינו ליעד את המשך הבלהות מצאנו בהגיענו למלון.
ניגשנו לקבלה ורצינו לדבר עם "מרטין" קצרת הרוח, ולקבל סוף סוף פתרון הולם לנושא החדר .
שאלתי את "מרטין" מה בדבר פתרון והיא ענתה לי שהפתרון היחיד זה סוויטת הגן ,בת זוגתי ביקשה לראות את החדר אשר הזמנו מראש וזאת מכיוון שאם מציעים לי פתרון אני רוצה לדעת תמורת מה ..? מה אני לא מקבל ומה אתם נותנים לי בתמורה ??

ישר התלהמה "מרטין" והחלה לתקוף את בת זוגתי במילוליות ברוטאלית וחסרת רסן !!!
חלק מהפנינים אשר הפיקה אותה "מנהלת קבלה" מרטין הם :
"חוצפנית"..
"בושה וחרפה"...
"אני מתביישת שאחת כמוך עובדת בראשת פאטל"...
וזה בלשון המעטה, לכל האירוע עדה אשת יחסי הציבור אשר ישבה באותה עת באותו משרד אשר אליו הוזמנו משרדה של "מרטין".
בת זוגתי יצאה באותו הרגע ממשרדה של "מרטין" כשדמעות בעיניה ואני נשארתי במשרד שאלתי את "מרטין" את פשר התנהגותה ודרשתי הסברים
"מרטין" אמרה לי שנדבר עם המנכ"ל אם אנחנו רוצים ואף הזמינה אותי להישאר להמתין במשרדה ,אני בתגובה אמרתי לה שאני רוצה מאוד לדבר עם מנכ"ל המלון אבל מה שבטוח לא במשרדה ויצאתי.
דבר חשוב לציין כל אותה העת לא אני ולא בת זוגתי הרמנו את קולנו ולא הטחנו שום מילת גנאי לעבר אותה גברת "מרטין".
עמדנו בקבלה המנכ"ל לא הגיע לשוחח אימנו אך במקום זאת הגיעה מלי מיחסיי הציבור שבקשה שלפחות ננסה את סוויטת הגן ,ובליית בריירה לקחנו את סוויטת הגן ,נכנסנו לחדר אך הוא אינו על הדרישות שרצינו מלכתחילה שזה קומה גבוהה עם ג'קוזי במרפסת דהיינו פרטיות לשמה.
ג'קוזי היה בחדר אך ממש קרוב לשפת הבריכה ללא פרטיות כלל וכלל .
עליתי לקבלה ובקשתי לעבור כמה חדרים לאחור ע"מ לקבל יותר שקט ופרטיות
ונתבשרתי שאין וכחלופה לכך הציעו לי חדר בקומה גבוהה ללא ג'קוזי...
מה לכך שכבר לא היה מצב רוח בכלל להישאר במלון כל היחס ושבעת מדוריי גהנום שעברנו ע"י מנהלת הקבלה "מרטין" הוציא את כל השמחה הכיף מהנופש וגרם לנו למפח נפש אדיר.
עזבנו את המלון מייד לאחר מכן , יש לציין שמלי מנהלת יחסי הציבור נתנה לנו שירות נאות כל הזמן וניסתה לדבר אל ליבנו בכדי שנשאר,אך הנזק נעשה
והסופ"ש שלנו כבר החל בצורה הגרועה שאפשר לציין מעל כל דמיון .
לבסוף עזבנו את המלון אל מלון אחר כשבמזל הצלחנו למצוא חדרים בהתאם לזמן ולשעה.


ברצוני ליידע את כל הגורמים בנושא .
כמו כן מצפה לתגובה מהירה ולטיפול מיידי.
במידה ואראה לנכון אפנה לערכאות משפטיות במידת הצורך .




עידן גן עדן
0528555261
ת.ד 530 ערד
ביזבוז זמן הכפשה והוצאת דיבה סוג הנזק :
תשובות !!! וטיפול מיידי באדם הקרויי מנהל ע"פי הגדר פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה