פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת תיק ממלון מרידיאן נושא התלונה:
רותם אריאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הצפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אריאל, התארחתי במלון מרידיאן אילת בתאריכים 21.6-24.6 יחד עם אישתי לעתיד בסוויטת דלוקס על בסיס חצי פנסיון.
ביום חמישי, ה-21 ביוני, ביצענו "צ'ק אין" בסביבות השעה 14:00 במלון מרידיאן באילת.
היות והחדר טרם היה מוכן, הופננו אל הקבלה לקב"ט המלון בכדי שיפתח לנו את חדר המזוודות .
הקב"ט פתח את חדר המזוודות, הניח מדבקה עם רשימת התיקים שלנו על המזוודה של ארוסתי ונעל את החדר אחריו. על פניו, נראה לנו הדבר כבטוח.
כעבור שעתיים, הגענו למלון, וביקשנו לקבל חזרה את המזוודות. הקב"ט הכניס אותנו פנימה, אך המזוודה של זיוה, ארוסתי, לא היתה שם.
המזוודה של זיוה הכילה ביגוד, בשמים, איפור, תכשיטים וכלי רחצה.
עלות קניית התכולה מוערכת בכ-6,000 ש"ח, ולא לדבר על פרטים שלהם יש ערך סנטימטלי.
במשך שעתיים ישבנו בלובי וחיכינו למנהל על מנת להתלונן בפניו, וזאת למרות שביקשנו זאת מיידית מהקבלה. מנהלת אגף חדרים, הגיעה לבסוף וביקשה מאיתנו לעלות לחדר וכי היא בטוחה כי המזוודה נמצאת במלון ותגיע אלינו במהרה לחדר.
המזוודה לא הגיעה.
לא די בעוגמת הנפש הרבה שנגרמה לנו, ולא די בכך שאת מרבית החופשה נאלצנו לבלות בקניון בחיפוש בגדים, לאחר שהתברר כי המזוודה כנראה אינה במלון, הודיעה לנו מנהלת אגף חדרים, כי אין המלון אחראי על האובדן של תכולת התיק.
האם הדבר סביר בעיניכם שכאשר אורח מפקיד את כבודתו בידי קב"ט המלון בחדר מזוודות, האחריות במקרה של נזק או אובדן התיק, תהיה של האורח?
מה שבסופו של דבר הציעה לנו כפיצוי על אובדן התיק ועוגמת הנפש: 500 ש"ח במזומן ושני ימי נופש חוזר במרידיאן בתנאים מגבילים (על בסיס מקום פנוי 72 שעות לפני, על בסיס לינה וארוחת בוקר, לא כולל חודשים יולי-אוגוסט, בתוקף עד 15.6.08) ועוד 1,000 ש"ח אקסטרות במלון.
ברצוני לציין כי לנופש נוסף למלון הזה לא אחזור לעולם. כך שאת הפיצוי על עוגמת נפש לא אוכל לנצל, ופיצוי על אובדן הכבודה ניתן לנו באופן סמלי (500 ש"ח במזומן בצאתינו מן המלון).

ברצוני לציין כי פניתי ללשכת מנהל המלון טלפונית, השארתי שם את פרטיי, וביקשתי לדבר עם מנהל המלון.
לצערי, לא נענתי על ידו. עד היום, אינני יודע אף את שמו.
בושה וחרפה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר רותם שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מרידיאן אילת ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

צר היה לי לשמוע על התקרית שאירעה בתחילת שהותך במלון. אני בהחלט יכולה להבין את אי הנעימות שנגרמה לך בעניין זה. עם זאת, כאמור בשיחותיך עם גב' מינה בנד קסטילו, מנהלת אגף חדרים במלון, למלון אין אחריות על חפצים המצויים בשטחים הציבוריים של המלון
תגובה:
במידה ותבחר לפנות למשטרה בעניין נשמח כמובן לשתף עימך פעולה בכל אופן שיידרש. שמחתי לשמוע כי למרות שכאמור, למלון אין אחריות בעניין, בחרה הגב' בנד קסטילו להעניק לך 500 ₪ במזומן באופן מיידי, ואף הציעה לך כמחווה לרצוננו הטוב שני לילות ואלף ₪ בגין אקסטרות בשהייתך הבאה במלון מרידיאן אילת. אני מוצאת את הצעתה הולמת ומקווה כי תבחר לממשה.

מר רותם, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחוש כך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה